DAFTAR
Close
Login to Your Account
Page 1 of 9 123 ... Last
Results 1 to 10 of 89
  1. Gempak Lover qimi_87's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    KOTA BHARU BANDARAYA ISLAM
    Posts
    339
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    #1






    Betul ke ini gambar pengacara dan personaliti Tv3 Nurul Syuhada Nurul Ain yg cun melecun tu? lihatlah betapa cantik dan gebunya kulit dia ni,,rasanya dah biasa kita lihat gambar-gambar begini ditangkap oleh artis-artis kita untuk tatapan peribadi, tetapi tidak tahu macamana gambar-gambar "cam-whoring" sebegini boleh terlepas untuk tatapan umum? Gambar ini pun diambil dari sumber yang mungkin boleh dipercayai. Tetapi rasanya macam tak ada salah kot dia ambil gambar macamni sebab tiada unsur-unsur yang patut di censored pun kan tambah lagi dia ni memang cun dan tidak sakit kot mata untuk memandang.

    Nurul Syuhada ini rasanya pernah kecoh dengan gosip kononnya bakal bertunang dengan angkasawan kedua negara Mejar Dr Faiz Khaleed,tetapi putus ditengah jalan. Khabarnya kini Nurul dah pun mendapat pengganti iaitu student Unicef bernama Raja Amir. Betul atau tidak mereka sajalah yang tahu.

    GEBU SIOT
    Last edited by D.; 18-02-2010 at 06:20 AM.

  2. # ADS
    Circuit advertisement
    Join Date
    Always
    Location
    Advertising world
    Posts
    Many
     

  3. Gempak Lover qimi_87's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    KOTA BHARU BANDARAYA ISLAM
    Posts
    339
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    #2
    dapat sedap ni

  4. Gempak Super Hardcore
    Roti's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Kedai Runcit Berdekatan
    Posts
    2,833
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    #3
    haizz..gamba panas lagi..
    cube tapis2 cket..
    tp die ni memang cntik pn..
    ak da jupe dpan mata..siap slam tgan lagi

    "~ ♪ Sungguh Enak Dimakan Begitu Saja ~"

  5. Gempak Senior
    Status
    Offline
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    138
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    #4
    x kenal pun....

  6. Gempak Lover Momotaro's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    344
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    #5
    Quote @zrxx318 View Post
    x kenal pun....
    lol..camne leh tak knl? awek aku ni..

  7. Gempak Super Hardcore
    Roti's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Kedai Runcit Berdekatan
    Posts
    2,833
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    #6
    Quote @Momotaro View Post
    lol..camne leh tak knl? awek aku ni..
    haha..bakal bini aku tu..

    "~ ♪ Sungguh Enak Dimakan Begitu Saja ~"

  8. King Of Gempak D.'s Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    May 2009
    Location
    In Your Face!!
    Age
    20
    Posts
    5,164
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    44 Post(s)
    #7
    biasa je ni...kat dalam bilik dia...biasa la tu
    "Kepala Hotak Kamu"
    "Kepala Bana Kamu"
    "Kepala Hotak Kamu Kemballi"

  9. King Of Gempak D.'s Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    May 2009
    Location
    In Your Face!!
    Age
    20
    Posts
    5,164
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    44 Post(s)
    #8
    alamak..camel toe !!!
    "Kepala Hotak Kamu"
    "Kepala Bana Kamu"
    "Kepala Hotak Kamu Kemballi"

  10. Gempak Lover Momotaro's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    344
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    #9
    aik..tadi tgk ade 1 gambar je..skrng nak ade byk~ geram ui gerammmmmmm

  11. Gempak Super Hardcore
    Roti's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Kedai Runcit Berdekatan
    Posts
    2,833
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    #10
    eh?
    gamba laen ler plak kuar..
    maen nyorok2 ni..

    "~ ♪ Sungguh Enak Dimakan Begitu Saja ~"

Page 1 of 9 123 ... Last

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

User Tag List