Close
Login to Your Account


Page 1 of 9 123 ... LastLast
Results 1 to 10 of 89
  1. #1
    Status
    Offline
    qimi_87's Avatar
    Gempak Lover
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    KOTA BHARU BANDARAYA ISLAM
    Posts
    339
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)

    Default Gambar Seksi Lagi PANAS..Nurul Syuhada Pengacara Tv3







    Betul ke ini gambar pengacara dan personaliti Tv3 Nurul Syuhada Nurul Ain yg cun melecun tu? lihatlah betapa cantik dan gebunya kulit dia ni,,rasanya dah biasa kita lihat gambar-gambar begini ditangkap oleh artis-artis kita untuk tatapan peribadi, tetapi tidak tahu macamana gambar-gambar "cam-whoring" sebegini boleh terlepas untuk tatapan umum? Gambar ini pun diambil dari sumber yang mungkin boleh dipercayai. Tetapi rasanya macam tak ada salah kot dia ambil gambar macamni sebab tiada unsur-unsur yang patut di censored pun kan tambah lagi dia ni memang cun dan tidak sakit kot mata untuk memandang.

    Nurul Syuhada ini rasanya pernah kecoh dengan gosip kononnya bakal bertunang dengan angkasawan kedua negara Mejar Dr Faiz Khaleed,tetapi putus ditengah jalan. Khabarnya kini Nurul dah pun mendapat pengganti iaitu student Unicef bernama Raja Amir. Betul atau tidak mereka sajalah yang tahu.

    GEBU SIOT


    Last edited by D.; 18-02-2010 at 05:20 AM.

  2. # ADS
    Circuit advertisement
    Join Date
    Always
    Location
    Advertising world
    Posts
    Many
     

  3. #2
    Status
    Offline
    qimi_87's Avatar
    Gempak Lover
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    KOTA BHARU BANDARAYA ISLAM
    Posts
    339
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)

    Default

    dapat sedap ni

  4. #3
    Status
    Offline

    Roti's Avatar
    Gempak Super Hardcore
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Kedai Runcit Berdekatan
    Posts
    2,833
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)

    Default

    haizz..gamba panas lagi..
    cube tapis2 cket..
    tp die ni memang cntik pn..
    ak da jupe dpan mata..siap slam tgan lagi

    "~ ♪ Sungguh Enak Dimakan Begitu Saja ~"

  5. #4
    Status
    Offline
    zrxx318's Avatar
    Gempak Senior
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    138
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)

    Default

    x kenal pun....

  6. #5
    Status
    Offline
    Momotaro's Avatar
    Gempak Lover
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    344
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)

    Default

    Quote @zrxx318 View Post
    x kenal pun....
    lol..camne leh tak knl? awek aku ni..

  7. #6
    Status
    Offline

    Roti's Avatar
    Gempak Super Hardcore
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Kedai Runcit Berdekatan
    Posts
    2,833
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)

    Default

    Quote @Momotaro View Post
    lol..camne leh tak knl? awek aku ni..
    haha..bakal bini aku tu..

    "~ ♪ Sungguh Enak Dimakan Begitu Saja ~"

  8. #7
    Status
    Offline
    D.
    D.'s Avatar
    King Of Gempak
    Join Date
    May 2009
    Location
    In Your Face!!
    Age
    20
    Posts
    5,145
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    44 Post(s)

    Default

    biasa je ni...kat dalam bilik dia...biasa la tu
    "Kepala Hotak Kamu"
    "Kepala Bana Kamu"
    "Kepala Hotak Kamu Kemballi"

  9. #8
    Status
    Offline
    D.
    D.'s Avatar
    King Of Gempak
    Join Date
    May 2009
    Location
    In Your Face!!
    Age
    20
    Posts
    5,145
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    44 Post(s)

    Default

    alamak..camel toe !!!
    "Kepala Hotak Kamu"
    "Kepala Bana Kamu"
    "Kepala Hotak Kamu Kemballi"

  10. #9
    Status
    Offline
    Momotaro's Avatar
    Gempak Lover
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    344
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)

    Default

    aik..tadi tgk ade 1 gambar je..skrng nak ade byk~ geram ui gerammmmmmm

  11. #10
    Status
    Offline

    Roti's Avatar
    Gempak Super Hardcore
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Kedai Runcit Berdekatan
    Posts
    2,833
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)

    Default

    eh?
    gamba laen ler plak kuar..
    maen nyorok2 ni..

    "~ ♪ Sungguh Enak Dimakan Begitu Saja ~"

Page 1 of 9 123 ... LastLast

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

User Tag List

Bookmarks

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •