Close
Login to Your Account


Page 1 of 4 123 ... LastLast
Results 1 to 10 of 40
  1. #1
    Status
    Offline
    nasique's Avatar
    Gempak Lover
    Join Date
    Aug 2011
    Posts
    310
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)

    Default Neelofa Terima Gangguan Seksual Dari Tan Sri?

    Neelofa Terima Gangguan Seksual Dari Tan Sri

    Siapa yang mahu perkara sebegini (gangguan seksual) berlaku dalam industri seni negara. Namun, itulah hakikatnya dan ia berlaku sejak dulu lagi. Saya banyak melalui pengalaman dan diganggu secara seksual oleh golongan VIP daripada seseorang bergelar Datuk sehinggalah Tan Sri. Mereka ada pelbagai cara untuk mendekatkan diri dengan saya ada yang tawarkan kemewahan dengan memberikan peluang perniagaan, ada juga yang mahu memberikan wang.






    Ada juga yang menghubungi semata-mata untuk mengajak saya keluar makan. Bayangkan, mereka sanggup memberikan saya peluang perniagaan serta wang tetapi saya percaya mereka tidak ikhlas dan ada maksud tersirat di sebaliknya. Tidak perlu saya jelaskan siapa mereka, cuma yang boleh saya beritahu, mereka bukan orang biasa tetapi dalam golongan elit. Begitupun, saya ada pendirian dan tak mahu terjebak dengan perkara negatif begini. Malaysia ini kecil, apa lagi Kuala Lumpur, lambat laun orang akan tahu apa yang kita lakukan, lebih-lebih jika bergelar artis, kisah peribadi bukan rahsia. Untuk jangka masa panjang, saya tidak mahu perkara sebegitu merosakkan reputasi dan imej saya. Biasanya jika berdepan dengan situasi sebegini, saya ada cara untuk memberi maklum balas dan reaksi.


    Saya tolak secara berhemah, sama ada menghubungi melalui telefon atau melalui khidmat SMS. Bila ada Datuk atau Tan Sri pelawa ajak makan, saya akan jawab apa yang sepatutnya. Saya tidak pandai hendak bermanja-manja menjawab panggilan merka. Pernah juga apabila bersua dan bertentang mata, VIP mempelawa saya untuk meraikan majlis tertentu. Tidak ada masalah untuk saya penuhi permintaan itu, tetapi saya hanya akan pergi jika ada kenalan saya. Selepas majlis selesai, saya tidak akan terima apa-apa ajakan lain, walaupun sekadar nak minum kopi bersama. Namun, pada masa yang sama saya juga tidak mahu mereka sakit hati hingga menimbulkan rasa benci apabila menolak pelawaan mereka.


    Saya bimbang nanti mereka boleh bertindak lebih buruk. Macam-macam yang mereka boleh lakukan. Setakat ini belum ada berani pergunakan saya atau ajak sehingga ke bilik tidur. Ada rakan artis yang berdepan pengalaman sebegitu. Mungkin kerana karekter saya juga. Mereka (golongan VIP) mungkin cuba dekati artis yang mereka temui di kelab malam, saya pula tidak ke kelab malam, apatah lagi minum arak. Saya juga tidak akan keluar bersendirian, sebaliknya sentiasa bersama orang yang rapat dengan saya (terutama keluarga). Nak jumpa sesiapa pun, saya tidak keluar sendiri, pasti ada orang temankan saya.-Neelofa (utaranews)


    Nota : Nie la "pemimpin-pemimpin" yg dok ada kt Malaysia nie....

    dikongsikan bersama




  2. # ADS
    Circuit advertisement
    Join Date
    Always
    Posts
    Many
     

  3. #2
    Status
    Offline
    -Mus-'s Avatar
    King Of Gempak
    Join Date
    May 2012
    Location
    syurga yang dinantikan
    Posts
    5,154
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    24 Post(s)

    Default

    nealofa pun nak heran
    ForeVer ALoNEz

  4. #3
    Status
    Offline
    EmO
    EmO's Avatar
    King Of Gempak
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    (_)/ Rahsia
    Age
    14
    Posts
    14,599
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)

    Default

    dah sape suruh seksi2

    >Anime Yang Sedang Ditonton<
    WARNING
    Aku Bukan Otai/Pro/Master, Yang Hebat Sangat Tu Kentut Busuk Jugak
    Aku Tak Kacau Korang, Tak Payah Kacau Aku
    Takde Sape Sakit Hati, Semua Happy


  5. #4
    Status
    Offline
    kuber10's Avatar
    Gempak Lover
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    339
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)

    Default

    ape bnde yg censor kat bwh tue?

  6. #5
    Status
    Offline
    TechnOveruleZ's Avatar
    Banned
    Join Date
    Mar 2012
    Location
    Luar Dari Bimasakti
    Posts
    3,783
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)

    Default

    ler kes nih dah lama heboh, baru nak kuar ke?

  7. #6
    Status
    Offline
    Dahlieya's Avatar
    Gempak Super Hardcore
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Kangar - Shah Alam
    Posts
    3,830
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)

    Default

    lah....neh pun nk kuar ke?
    Lia at Gempak.org

  8. #7
    Status
    Offline
    EnFik's Avatar
    King Of Gempak
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Anywhere
    Age
    22
    Posts
    9,805
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    24 Post(s)

    Default

    tiak dy berbulu lebat.. tuh yang sensor..

  9. #8
    Status
    Offline
    Ken.Jiez's Avatar
    King Of Gempak
    Join Date
    Oct 2011
    Location
    Di Bumi Allah Yang Indah Ini
    Posts
    8,316
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    32 Post(s)

    Default

    Quote @just smile View Post
    nealofa pun nak heran
    biase nye neelopa ajak aku temankan beliau.. sbb aku d ibaratkn buah ati beliau.. tu mnkin anggapan die.. tp bg aku biase je.. just smile ko mmg jeles
    <a href=http://i.imgur.com/kwvo2JC.gif target=_blank>http://i.imgur.com/kwvo2JC.gif</a>

  10. #9
    Status
    Offline
    SchzPutra's Avatar
    King Of Gempak
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    "What U Give U Get Back"
    Posts
    19,534
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    24 Post(s)

    Default

    pakaian mantouuppp..sapa tak gegar

    http://3.bp.blogspot.com/-Issgg51LEpc/UPDeXfqpiRI/AAAAAAAABr0/gitAf6kEkIk/s320/thanks.gif

  11. #10
    Status
    Offline
    black_kenpachi's Avatar
    Gempak SuperStar
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)

    Default

    gmbar tu pn nk sensor.....

Page 1 of 4 123 ... LastLast

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

User Tag List

Tags for this Thread

Bookmarks

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •