DAFTAR
Close
Login to Your Account
Page 1 of 2 12 Last
Results 1 to 10 of 12
  1. Gempak Lover Gigi's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    473
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    #1


    Bertemu dengan Hairul semasa majlis previu FFSM bersama selebriti program itu di Publika, Dutamas baru-baru ini yang turut dihadiri peserta-peserta rancangan realiti tersebut.

    Bagaimanapun semua tetamu terkejut apabila aktres cantik jelita yang sedang meningkat naik, Hanis Zalikha turut hadir pada majlis tersebut. Lebih memeranjatkan lagi apabila Hanis disambut sendiri oleh Hairul.

    Pada malam tersebut Hanis tidak dibenarkan masuk ke kawasan khas disediakan, tetapi Hanis berjaya masuk selepas menghubungi Hairul.

    “Ya, memang saya yang ajak Hanis datang...Lagipun dia kan sebahagian daripada keluarga Astro selepas dilantik sebagai wajah baru Astro baru-baru ini kan…Tak salah rasanya jika saya ajak dia menonton FFSM bersama.

    “Hubungan kami memang tidak lebih daripada sahabat. Kami dah berkawan lama dah dekat lapan tahun saya kenal Hanis,” katanya.

    Tetapi, kemusykilan para tetamu FFSM tidak berakhir di situ kerana semasa majlis sidang media sedang berlangsung, Hanis turut berada di situ beberapa minit sebelum melambai dan memberi ‘isyarat’ kepada Hairul.

    “Hahaha..nampak jugak eh? Tak adalah, dia dah nak balik tu sebab itu dia jumpa saya dulu. Betul…kami tiada apa-apa hubungan sebab buat masa ni Hairul tak terfikir lagi nak ada teman wanita,” katanya tergelak.

    Sebelum mengakhiri perbualan, Hairul sempat menjawab panggilan dari seseorang dan kami sempat mengusik “Hanis ke?”… Dengan pantas Hairul menjawab “ehhh…mana ada…hahahah”.

    Kalau betul Hairul dan Hanis sedang berpacaran pun apa salahnya. Kerana setahu kami, kedua-duanya masih solo dan sedang mencari pasangan kan?

  2. # ADS
    Circuit advertisement
    Join Date
    Always
    Posts
    Many
     

  3. Gempak Super Hardcore Vena's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Jun 2011
    Location
    in your dream
    Posts
    2,987
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    68 Post(s)
    #2
    oh dia ke hairul azreen
    Keep Your Faith


  4. Gempak SuperStar LanunMelayu's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Melaka Bumi Bersejarah
    Posts
    680
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    #3
    hermm..

  5. King Of Gempak mp3™'s Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Jul 2010
    Location
    ®الإسكندرية
    Posts
    17,969
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    75 Post(s)
    #4
    bila nak kawen...
    http://www.gempak.org/forum/usersiggy/sigpic28142_4.gif

  6. Gempak Newbie
    Status
    Offline
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    47
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    #5
    owh dia hairul Azreen..
    belakon mcm kayu je..bru lagi kot..haha

  7. Gempak Hardcore orenge's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Di ladang limau
    Posts
    2,028
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    #6
    nice couple?????

  8. King Of Gempak luq_haqem's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    May 2010
    Posts
    16,687
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    #7
    nie hanis zalikha yang tak femes tu????
    Ok Ok Ok saya tahu saya lelaki yang kacak, Terima Kasih sebab bukak signature nih

  9. Gempak Hardcore Potato's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    9Gag
    Posts
    1,649
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    #8
    hanis zalikha .. baru nk naik ..dia ni blogger
    http://www.gempak.org/forum/usersiggy/sigpic34815_11.gif
    - Dont argue with idiots, they will drag u down to their level -
    - Chelsea FC & FC Bayern Munich Supporter. -



  10. Gempak Hardcore ♣SY@M_ZF♣™'s Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    I AM OUTLAWS!!!
    Posts
    2,263
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    #9
    xlawa sgt pon...

  11. Gempak Newbie AromaOcitY!'s Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    May 2013
    Posts
    45
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    #10
    kawen je la cepat....

Page 1 of 2 12 Last

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

User Tag List