Close
Login to Your Account


Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 12
  1. #1
    Status
    Offline
    Gigi's Avatar
    Gempak Lover
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    473
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)

    Default Hairul Azreen Dan Hanis Zalikha Berkawan Rapat Atau Bercinta ?



    Bertemu dengan Hairul semasa majlis previu FFSM bersama selebriti program itu di Publika, Dutamas baru-baru ini yang turut dihadiri peserta-peserta rancangan realiti tersebut.

    Bagaimanapun semua tetamu terkejut apabila aktres cantik jelita yang sedang meningkat naik, Hanis Zalikha turut hadir pada majlis tersebut. Lebih memeranjatkan lagi apabila Hanis disambut sendiri oleh Hairul.

    Pada malam tersebut Hanis tidak dibenarkan masuk ke kawasan khas disediakan, tetapi Hanis berjaya masuk selepas menghubungi Hairul.

    “Ya, memang saya yang ajak Hanis datang...Lagipun dia kan sebahagian daripada keluarga Astro selepas dilantik sebagai wajah baru Astro baru-baru ini kan…Tak salah rasanya jika saya ajak dia menonton FFSM bersama.

    “Hubungan kami memang tidak lebih daripada sahabat. Kami dah berkawan lama dah dekat lapan tahun saya kenal Hanis,” katanya.

    Tetapi, kemusykilan para tetamu FFSM tidak berakhir di situ kerana semasa majlis sidang media sedang berlangsung, Hanis turut berada di situ beberapa minit sebelum melambai dan memberi ‘isyarat’ kepada Hairul.

    “Hahaha..nampak jugak eh? Tak adalah, dia dah nak balik tu sebab itu dia jumpa saya dulu. Betul…kami tiada apa-apa hubungan sebab buat masa ni Hairul tak terfikir lagi nak ada teman wanita,” katanya tergelak.

    Sebelum mengakhiri perbualan, Hairul sempat menjawab panggilan dari seseorang dan kami sempat mengusik “Hanis ke?”… Dengan pantas Hairul menjawab “ehhh…mana ada…hahahah”.

    Kalau betul Hairul dan Hanis sedang berpacaran pun apa salahnya. Kerana setahu kami, kedua-duanya masih solo dan sedang mencari pasangan kan?



  2. # ADS
    Circuit advertisement
    Join Date
    Always
    Posts
    Many
     

  3. #2
    Status
    Offline
    Vena's Avatar
    Gempak Super Hardcore
    Join Date
    Jun 2011
    Location
    in your dream
    Posts
    2,987
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    68 Post(s)

    Default

    oh dia ke hairul azreen
    Keep Your Faith


  4. #3
    Status
    Offline
    LanunMelayu's Avatar
    Gempak SuperStar
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Melaka Bumi Bersejarah
    Posts
    680
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)

    Default

    hermm..

  5. #4
    Status
    Offline
    mp3™'s Avatar
    King Of Gempak
    Join Date
    Jul 2010
    Location
    ®الإسكندرية
    Posts
    17,304
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    75 Post(s)

    Default

    bila nak kawen...
    http://www.gempak.org/forum/usersiggy/sigpic28142_4.gif

  6. #5
    Status
    Offline
    fiq90an's Avatar
    Gempak Newbie
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    47
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)

    Default

    owh dia hairul Azreen..
    belakon mcm kayu je..bru lagi kot..haha

  7. #6
    Status
    Offline
    orenge's Avatar
    Gempak Hardcore
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Di ladang limau
    Posts
    2,027
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)

    Default

    nice couple?????

  8. #7
    Status
    Offline
    luq_haqem's Avatar
    King Of Gempak
    Join Date
    May 2010
    Posts
    16,364
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)

    Default

    nie hanis zalikha yang tak femes tu????
    Ok Ok Ok saya tahu saya lelaki yang kacak, Terima Kasih sebab bukak signature nih

  9. #8
    Status
    Offline
    Potato's Avatar
    Gempak Hardcore
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    9Gag
    Posts
    1,649
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)

    Default

    hanis zalikha .. baru nk naik ..dia ni blogger
    http://www.gempak.org/forum/usersiggy/sigpic34815_11.gif
    - Dont argue with idiots, they will drag u down to their level -
    - Chelsea FC & FC Bayern Munich Supporter. -



  10. #9
    Status
    Offline
    ♣SY@M_ZF♣™'s Avatar
    Gempak Hardcore
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    I AM OUTLAWS!!!
    Posts
    2,258
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)

    Default

    xlawa sgt pon...

  11. #10
    Status
    Offline
    AromaOcitY!'s Avatar
    Gempak Newbie
    Join Date
    May 2013
    Posts
    45
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)

    Default

    kawen je la cepat....

Page 1 of 2 12 LastLast

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

User Tag List

Bookmarks

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •