DAFTAR
Close
Login to Your Account
Results 1 to 9 of 9
  1. Gempak SuperStar syedmanja's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Jul 2010
    Location
    UtarA
    Posts
    872
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    #1
    Dua Cara menguruskan badan

    Seorang mamat yang gemuk masuk ke fitness center utk menguruskan badan.. seorg lelaki di kaunter bertanya kepada mamat tadi,"kami menawarkan 2 program disini... RM50 utk versi 'biasa' dan RM100 utk versi 'cepat'."

    mamat tu pon berkata, "saya ingat yang biasa lah sbb saya ni baru nak try kuruskan badan."

    " ok, encik sila masuk ke bilik no.5 di penjuru bilik sana," jawab penjaga kaunter.

    mamat tadi pon masuk la ke bilik itu dan menutupnya. selang 2 minit kemudian, seorang wanita cantik, lawa, body best, mantap masuk ke dalam bilik itu. dia kemudian menanggalkan pakaiannya sehingga menyebabkan mamat tu tak senang duduk,berpeluh.
    perempuan tadi berkata, "kalu tuan dapat tangkap saya, tuan boleh buat apa saja dgn saya... hikhikhikk" dan dia terus berlari dalam bilik itu. mamat tadi pun kejar la.. kejar punya kejar samapai 10 minit pon tak dapat lagi. tapi mamat tu kejar lagi sampai terjatuh terjelepok lalu pengsan.

    apabila dia sedar, dia bangun dan terus ke penimbang dan mendapati beratnya dah turun 3 kg. " wow.. mmg senang nk turun berat bdn,.. memang berbaloi aku bayar RM50 td" katanya seorang diri.

    keesokkan harinya dia datang semula ke tmpt tersebut. dia ditegur oleh pemuda di kaunter. setelah diberi penerangan seperti semalam.. mamat tadi memilih utk mencuba versi 'cepat' pula.

    "baiklah, encik masuk bilik no. 6 di situ ya.."kata penjaga kaunter.

    setelah beberapa minit didalam bilik itu, datangla seorang body builder yang badannya tough dan terus melondehkan pakainnya. body builder itu berkata "saya akan kejar kamu dalam bilik ini, dan kalu saya dapat ... ... hehhehheee"



    Analisis Kesuburan

    Pada satu hari, seorang lelaki tua berumur 75 tahun telah berjumpa dengan seorang doktor untuk membuat analisis kesuburan dan jumlah kandungan sperma yang ada dalam air maninya. Kemudian doktor itu pun memberikan sebuah botol lalau berkata,

    "Pakcik ambil botol nie, esok datang balik jumpa saya bersama dengan contoh air mani pakcik kat dalam botol nie ye."

    Pada keesokan harinya, lelaki tua datang kembali bersama botol yang diberikan oleh doktor itu semalam. Tapi doktor tu tengok takde apa pun yang terisi kat dalam botol tu, kosong jer. Doktor tu bertanya ler kat orang tua tu, "Apsal pakcik tak isi contoh air mani pakcik dalam botol nie??".

    Lelaki tua tu pun menjawab, "Tuan doktor, ceritanya begini, pada mulanya tu, saya guna tangan kanan saya, tapi tak dapat jugak. Kemudian saya gunakan plak tangan kiri, pun tak dapat jugak. Kemudian saya suruh isteri saya tolong. Isteri saya guna tangan kanan pun tak dapat, tangan kiri pun tak dapat. Kemudian isteri saya pakai mulut plak, tak dapat jugak. Pas tu dier gunakan gigi, pun tak dapat. Susah betul, sebab kami dah habis ikhtiar, saya panggil anak perempuan jiran sebelah rumah kami, dier pakai tangan dengan mulut jugak, pun tak dapat-dapat jugak", terang lelaki tua tu.

    "APA??? Awak mintak tolong dari anak perempuan jiran awak..???", tanya doktor tu terkejut beruk. Lelaki tua tu pun menjawab lagi,

    "Ya., betul tuan doktor, bagaimana kuatnya kami cuba, tapi masih jugak tak dapat nak bukak TUTUP BOTOL nie!!!"..



    Calon Isteri ikut pekerjaan

    Ceritanya begini, suatu hati di Kampung Pandan, Kuala Lumpur,ada seorang ibu yang gusar kerana anak sulung lelakinya tak kawin-kawin lagi, so satu hari, si ibu
    pon bawakla calon-calon yang dirasakan sesuai untuk menjadi bakal menantunya, dia pun menjemput kesemuanya kedalam rumahnya.
    Lalu memanggil anak sulong lelakinya untuk memilih kut yang mana-mana dia berkenan...

    CALON PERAMA:

    Pekerjaan : Operator Telefon

    "Ala Mak...nih tak syiioookkkk....dia nih selalu cakap:

    SILA TUNGGU SEBENTAR,TUNGGU SEBENTAR"

    CALON KEDUA:

    Ciri-ciri : Kulit sawa matang, mata bulat dan besar,badan 100% bergetah, BUKITnya just nice

    Pekerjaan : Setiausaha

    Lalu sianak lelaki berkata "Nih lagi tak syyiiiooookkkk...asyik-asyik

    HARAP BERSABAR...BERSABAR"

    Siibu pon gelisah kerana kebanyakkan calon yang ditunjukkan tidak memenuhi kriteria anak lelakinya... lalu dia pon menjemput calon terakhir...

    CALON TERAKHIR:

    Ciri-ciri : Kulit gelap-gelita,mata sepet sikit, badan 99.99999% bergetah, BUKITnya kurang memuaskan

    Pekerjaan : Guru.

    Tanpa segan silu dan memikir panjang lalu si anak lelaki ini bersetuju untuk memilih calon ini. Lalu si ibu pon pening kepala lalu bertanya kepada anak lelakinya mengapa dipilih calon ini.Lalu anaknya pun memberitahu... "Hah! mak nih la syyiookkk sikit...kalau cikgu best sikit..pasal diaselalu cakap

    ULANG SEKALI LAGI, BUAT BANYAK-BANYAK, SALAH NIH,BUAT MACAM NIH 10 KALI LAGI, TERUSKAN..HAH..TERUSKAN DAH BETUL TUH..."

    Tiba-tiba adik lelaki tersebut yang berumur 10 tahun menyampuk plak...

    "Bang!!!....Konduktor bas mini lagi bagus bang.... Diorang selalu cakap....

    "NAIK CEPAT, NAIK CEPAT...MASUK,MASUK.....

    MASUK LAGI, DALAM LAGI...DALAM LAGILAAAAHHHHHHHHHHHHHH,

    MASUK BELAKANG....BELAKANG LAGI,LAGI BELAKANG SANA

    ...BELAKANG BANYAK KOSONG!...........



    Atuk Dan Nenek

    Pd 1 mlm,nenek pkai bj seksi..,atuk diam.

    Mlm k2,nenek pakai bikini..,atuk terkejut.

    mlam k3.,nenek bogel..atuk kata "YANG.,NAPE PKAI BAJU TU X IRON DULU...KAN KEDUT TU"!!!!!!!!!



    Kisah 3 Dara

    Tersebutlah alkisah sebuah keluarga aman bahagia yang dianggotai sepasang suami isteri bersama tiga orang anak dara mereka. Nak dijadikan cerita, ketiga-tiga anak dara tersebut melangsungkan perkahwinan mereka secara serentak.......

    Maka sedih bercampur gumbira menyelubungi hati dan perasaan kedua ibu bapa mereka apabila majlis perkahwinan tersebut selamat dilangsungkan....

    Apabila ketiga-tiga pasangan bersiap sedia untuk pergi berbulan madu ke tempat haluan masing-masing, kedua ibu bapa mereka pun dengan tegas berpesan supaya mereka tidak lupa untuk mengirimkan berita sepanjang pemergian mereka walau dengan sepatah dua kata. Supaya tidak membebankan setiap pasangan, ibu bapa mereka mencadangkan agar mereka hanya menulis tajuk iklan yang dapat menggambarkan maksud yang ingin disampaikan. Lalu mereka semua pun bersetuju degan cadangan tersebut...........

    Seminggu selepas mereka semua pergi ke arah tujuan masing-masing, si ibu menerima sepucuk surat dari anak mereka yang pertama, suratnya amat ringkas, hanya perkataan "Nescafe" yang tertera. Si ibu yang cuba menyelami maksud yang ingin disampaikan, tanpa berlengah menyemak iklan "Nescafe" di akhbar yang berbunyi "Nikmatnya tak terhingga", maka fahamlah si ibu akan maksud yang ingin disampaikan.....

    Selang seminggu selepas itu, mereka menerima sepucuk surat dari anak mereka yang kedua pula, suratnya juga pendek, hanya berbunyi " Standard Chartered Bank". Apabila disiasat dengan lebih lanjut, iklan Standard Chartered Bank rupanya bermaksud " Besar, Teguh dan Peramah", maka tersenyumlah kedua orang tua tersebut....

    Seperti lazimnya mereka pun tertunggu-tunggu akan berita dari anak ketiga mereka, namun minggu demi minggu tidak juga mereka menerima sebarang khabar berita. Mulanya mereka agak risau namun setelah hampir dua bulan berlalu, mereka akhirnya menerima sepucuk surat yang amat dinananti-nantikan, suratnya juga amat ringkas, hanya tertulis perkataan "MAS". Mulanya mereka agak hairan kenapalah anak mereka mangambil masa yang lama sangat untuk menulis perkataan "MAS" namun setelah membaca iklan MAS di surat khabar, mereka pun tersenyum. Di surat khabar, iklan MAS berbunyi," Tiga kali sehari, tujuh hari seminggu..."



    Papa & Mama di dalam bilik

    Di suatu pagi, seorang anak lelaki keluar dari biliknya dan bertanya pada neneknya:
    "Nenek, mana Papa dan Mama?"
    "Mereka masih di dalam bilik..." neneknya menjawab.
    Anak itu tertawa kemudian sarapan sendirian lalu pergi sekolah. Ketika pulang.. anak lelaki bertanya lagi pada neneknya:

    "Dimana Papa dan Mama?"
    "Mereka masih di dalam bilik" neneknya kembali menjawab.
    Anak itu tertawa geli, lalu menghabiskan makan tengaharinya dan pergi bermain. Malam harinya barulah anak lelaki tadi pulang untuk makan malam. Sebelum makan, si anak itu bertanya lagi pada neneknya:
    "Di mana Papa dan Mama?"
    "Masih di dalam bilik" jawab nenek.
    Anak itu tertawa geli.
    "Kenapa dari tadi aku perhatikan engkau ketawa saja?!" tanya neneknya dengan nada tinggi.
    Si anak menjawab,
    "Semalam Papa masuk ke bilik saya untuk meminta gel pelembab kulit, tapi saya bagi gam Super Glue..."



    Lelaki Bangsat

    Seorang gadis berusia 20-an menemui Dr. Tim, seorang doktor pakar jiwa......

    Gadis: "Doktor, saya merasa amat marah pada kekasih saya sehingga saya
    memanggilnya lelaki bangsat. Ada kalanya saya rasa dia keterlaluan,dan
    ada kalanya pula saya rasa memang patut saya memanggil dia seperti itu.."

    Doktor: "Hmm. panggilan itu memang hinaan yg agak melampaui batas untuk
    seseorang.. tapi, mungkin kamu punya sebab tersendiri memangilnya
    demikian. Ceritakanlah kpd saya agar saya dapat membantu.."

    Gadis: "Ya memang ada.. pada satu malam kami berduaan dalam kereta
    di tepi pantai.Dia pegang tangan saya."

    Doktor: "Dia pegang tangan kamu seperti ini?" dr Tomi memberi contoh.
    Gadis: "Ya. seperti yg doktor lakukan"
    Doktor: "Kalau hanya ini, tidak sepatutnya dia dipanggil bangsat. Itu tandanya
    dia tidak mau berpisah dgn kamu..."

    Gadis: "Kemudian dia merapatkan badannya k epada saya dan memeluk
    bahu saya..."
    Doktor: "Dia lakukan seperti inikah?"
    Gadis: "Ya. seperti inilah dia peluk saya doktor.."
    Doktor: "Itu bukan bangsat, itu tandanya dia mau sentiasa berdampingan
    dgn kamu" kata dr Tomi.

    Gadis: "Kemudian dia cium saya."
    Doktor: "Dia cium kamu seperti ini ?"
    Gadis: "Ya. Ciumannya sama seperti yg doktor lakukan."
    Doktor: "Kalau sekadar ciuman seperti ini, masih belum boleh dipanggil
    bangsat, itu tandanya dia sayang kamu, kan ?"

    Gadis: "Kemudian dia memasukkan tangannya kedalam baju saya & meraba2
    saya doktor.."
    Doktor: "Dia lakukan seperti ini kah?"
    Gadis: "Ya, seperti yg doktor lakukan inilah cara dia memperlakukannya.."
    Doktor: "Itu bukan bangsat, itu tandanya dia mau membelai diri kamu.."

    Gadis: "Kemudian dia menanggalkan semua pakaian saya satu persatu.."
    Doktor: "Adakah kamu membantah tindakannya?"
    Gadis: "Tidak, saya merelakannya sebab saya sayang dia.."
    Doktor: "Dia tanggalkan pakaian kamu seperti ini ?"
    Gadis: "Ya, sampai saya telanjang bulat seperti ini doktor..."

    Doktor: "Itu masih belum layak dipanggil bangsat, kerana dia sememang
    ingin mengenali diri kamu sepenuhnya"
    Gadis: "Kemudian dia mencumbui saya lalu melakukan hubungan seksual
    dgn saya dok..."
    Doktor: "Dia lakukan seperti yg kita lakukan tadi kah?"

    Gadis: "Ya. Memang itulah yg dia lakukan ketika itu"
    Doktor: "hmm, itu juga masih belum boleh dipanggil bangsat. Itu tandanya
    dia memerlukan kamu kan !"

    Gadis: "Tapi kemudian dia memberitahu saya bahawa dia sebenarnya mengidap AIDS"
    Doktor: "HAH?? CELAKA KAMU!! DIA..MEMANG .. BANGSAT!!..
    BANGSAAATTT!!!!.. LELAKI BAAANGSAAAAAAAATTTTTT!!!!!!!!......



    Malam pertama

    Malam pertama pasangan muda yang sama-sama masih perawan akhirnya
    menikah. Masing-masing gugup ketika menghadapi malam pertama, namun tidak ada yang mau mengaku atau bertanya kepada pasangannya tentang apa yang harus dilakukan.

    Didera kebingungan, si pengantin lelaki bertanya kepada ayahnya.

    "Ayah, apa yang harus saya lakukan?"
    "Telanjanglah dan naik ke tempat tidur", jawab ayahnya.

    Kemudian ia melakukan apa yang disarankan ayahnya.
    Si pengantin perempuan terperanjat setengah mati melihat kelakuan suaminya, ia kemudian bertanya kepada ibunya.

    "Telanjanglah dan ikutlah suamimu", saran ibunya.

    Setelah perempuan itu telanjang dan berbaring beberapa lama, si pengantin lelaki pergi ke luar bilik dan bertanya lagi kepada ayahnya,

    "Apa lagi yang harus saya lakukan?" lalu ayahnya menjawab,
    "Lihatlah tubuh isterimu. Kemudian masukkan bahagian tubuhmu yang
    paling keras ke tempat isterimu kencing!"

    Beberapa saat kemudian, giliran si pengantin perempuan bertanya kepada ibunya.

    "Apa yang harus saya lakukan?"
    Ibunya balik bertanya, "Apa yang sedang dilakukan suamimu?"

    Setengah mengeluh si pengantin perempuan berkata,
    "Ia sedang membenamkan kepalanya ke dalam mangkuk tandas!"



    Benda???

    pada satu hari seorang anak bermandi dengan ibunya..maka si anak bertanya kepada ibunya.
    anak:ibu,ape 'benda' kat dada ibu tu, dan ape 'benda' yang ade kat celah kelengkang ibu tu.
    ibu: yang kat dada ibu ni namenye pistol benda jahat,yang kat celah kelengkang ni namanye hutan..(kate ibu sambil tersenyum)

    keesokan harinya si anak ini bermandi bersama bapanya pula..maka si anak bertanya kepada si bapa..
    anak:ayah, ape 'bende' yang tergantung kat celah kelengkang ayah ni..
    Bapa:ni name nye ular..ular ni jahat..2 yang bapak bela nak jinak kan(kate bapa sambil tersengih)

    pada satu malam si anak berasa haus..si anak ini pon pergi kebilik ayah dan mak nye..setelah membuka pintu bilik ayah nya si anak menjerit...

    "MAAKKKK..ULAR MASUK HUTAN..
    TEMBAK DIA CEPAT"



    50 sen je ke tok imam?

    Suatu hari seorang budak sedang memanjat pokok rambutan berdekatan masjid..

    tanpa seurat benang pun..

    Tiba-tiba..Tok imam yang baru habis berwirid dan berzikir keluar untuk

    pulang ke rumah ternampak budak tu..dan memanggilnya turun..

    Dia pun bertanya pada budak tu.." Nak..kenapa tak pakai baju nie..?"

    Budak menjawab "..saya nie orang miskin la pakcik..tak mampu nak beli pakaian"

    tok imam pun bagi rm20 suruh beli pakaian dan makanan sekali..

    Budak tu blah dan ucap terima kasih..

    Sampai kat umah..dia bagitau ayahnyer..dia dapat rm20..

    Ayahnyer pun pikir..("kalau anak aku rm20..kalau aku..?!"

    ayah mendapat satu idea..

    Petang esok ayahnya plak dah ready kat pokok rambutan tu..

    Seperti biasa tok imam pun nak pulang dari masjid..dan ternampak orang tua

    pulak yang ada kat atas..hanya mamakai kain pelekat tanpa memakai seluar

    dalam..

    Tok imam memanggil orang tu turun dan bagi 50 sen..

    Ayah budak tu tergamam dan bengang sedikit.." Kenapa saya dapat 50sen jer..?"

    "Budak ari tu..dapat rm20..!! Mana adil..!!"

    Tok imam jawab.." Takper, gini..duit tu awak guna untuk cukur erk..dah "lebat"

    sangat saya tengok..!!"



    Best punya KARAOKE

    Sepasang suami isteri sedang asyik menyanyi karauoke di rumahnya tiba-tiba isteri bertanya....

    Isteri: Bang...nyanyi pelahanlah sikit...bingitlah teliiga saya

    Suami: Suara abang memang pawerr...tak pakai mikrofon pun boleh dengar sampai pulau jawa...tak payah

    minum air asam jawa....ori lagi..

    Isteri: Abang belikanlah saya mikrofon yang canggih sikit....kutlah suara saya lebih lunak

    Suami: Pakai mikrofon abang ni aje haa....ori tauuu...lagi lama pakai lagi pawer suara abang tuuu..em..em

    Isteri: Elehh...kalau saya pakai mikrofon tu....langsung takdek suara saya...mulut dah tersumbat dek mikrofon

    ori abang tu.....



    Beza pokok pisang dengan orang lelaki?

    Apa beza pokok pisang dengan orang lelaki?
    Jawabnye... pokok pisang; pisang di atas jantung di bawah...orang: jantung di atas pisang di bawah...jangan mare!




    Burung Kakak Tua yang Gatal

    Ada seekor burung kakak tua yang sangat cerdik dan mempunyai pandangan mata yang sangat tajam sehingga boleh menembusi apa-apa halangan yang menutup matanya (Transparent le tu... )

    Setiap pagi burung ini akan bertenggek di dalam sangkarnya yang tergantung di tingkap. Rumah tuan punye burung ni terletak di antara sekolah rendah dan kuaters guru Setiap pagi ada 3 orang cikgi melintas di hadapan rumah tuan punye burung ni dari sekolah ke kuaters guru, oleh itu hari-hari lah burung ni perhati 3 orang cikgi yang bertutup litup tuh ke hulu ke hilir... ke hulu, ke hilir.....

    Setiap hari burung ni tengok cikgi-cikgi tu atas bawah, atas bawah.. Bila dia boring dia menyanyi -nyanyi... . tak pun, dia akan baca skrip cerita sembilu 2... lama-lama makin boring pulak... so dia ternampak le si cikgi-cikgi tu berderet jalan slow-slow nak pergi ke sekolah Burung ni pun kuyu-kuyukan mata dia... then tonyoh tonyoh sikit mata dia... dah tu dia kibas-kibas kan kepak dia... pas tu dia jerit kuat-kuat... .
    "BELANG!! PUTIH!! BIRU!!!"

    Cikgi-cikgi tadi sama-sama menoleh ke arah burung tu dan pandang ke depan semula. Mereka jalan cepat-cepat... Sampai di sekolah mereka cuma saling pandang memandang..... Keesokan harinya cikgi-cikgi tu pun macam biasa lalu depan burung tu lagi. Bila balik ke rumah kuaters guru, burung tu buat dek je... bila cikgi ni nak ke sekolah, burung tu jerit lagi...
    "PUTIH!!! BUNGA-BUNGA!!! PINK!!!"

    Cikgi-cikgi tu terkejut... dan berjalan cepat-cepat lagi...sampai di sekolah depa pun tanya sesama depa.....cikgi pertama bercakap "camna burung kakak tua tu tau warna sepender yang kita pakai?" Cikgi kedua menjawab "Tak tau pulak ... . ahli sihir ke apa ntah... .." . Cikgi ketiga mencelah "Alah..kebetulan je agaknyer... .. tak pe, kita tengok besok pulak camana... " Keesokan hari nya macam biasa... pagi-pagi cikgi-cikgi tu lalu depan rumah burung tu... . burung tengah bersenam memusing-musingkan kepaknya 360 darjah... ....."Iyah! iyah! lapan lapan lagi... satu... dua... " dan seterusnya. Bila cikgi ni nak ke sekolah, lalu lagi depan burung... . Burung pun tengok... . dia jerit lagi..
    KELABU!! HIJAU!! PURPLE!!"

    Cikgi-cikgi berlari-lari anak tanpa menoleh ke kiri dan ke kanan. Setiba di sekolah guru mereka berbicara lagi... Cikgi pertama "Memang betul apa yang burung tu cakap... . heh, apa nak buat hah?". Cikgi kedua "Kita mesti buat something untuk uji burung tu... ".Cikgi ketiga... ."Aku tau... apa kata esok kita semua pakai color hitam". "Okey...Set!!!!!" balas depa... .. Keesokan harinya... ... sama juga... . bila< ke sekolah, burung tu jerit lagi... > HITAM!!HITAM!!HITAM!!!!"

    Cikgi-cikgi tu berlari anak lagi... .di sekolah mereka berbincang... . cikgi pertama "Nampak nya burung tu mempunyai pandangan mata yang transparent... "
    Cikgi kedua "Atau pun dia cuma boleh kenal warna... .".
    Cikgi ketiga... "Betul tu, mungkin dia dah di latih untuk meneka warna, tapi tidak dilatih untuk meneka bentuk. Kengkawan, apa kata esok kita jangan pakai sepender langsung." "Orait!! Set!!" depa jawab.

    Keesokan hari nya, lagi sekali macam biasa Di waktu pagi burung buat dek je... . bila cikgi-cikgi tu nak ke sekolah, burung tu tengok... . ditenungnye lama-lama... cikgi-cikgi tu mula tersenyum dan jalan slow-slow... ... sambil toleh-toleh kat burung tu... burung tu tengok lagi... . dia naik-naikkan matamacam Ziana Zain gitu... .dah tu pusing belakang... dia tengok lagi dengan cara menonggeng... ..dah tu dia pandang ke depan balik... . dia garu-garu kepala... dah tu usap-usap dagu... ..dia cekak pinggang... .. dah tu burung tu pegang dagu lagi... pastu dia senyum... ..dia jerit lagi kuat kali ni...

    "LURUS!!! LURUS!! KERINTING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

    Cikgi-cikgi ni terus lari sampai tak cukup tanah gamak nyer... .. Razz

    *cikgi=ganti nama pd cikgu pompuan yek...



    Beza Burung dgn Kapal Terbang

    Pada suatu petang sepasang teruna dan dara
    duduk di bawah sepohon pokok sambil menikmati
    suasana indah di tepi pantai.

    Dara : Abang sayang tak saya ?

    Teruna : Tentulah sayang..kenapa tanya ?

    Dara : Saje..abangggg..saya ada satu teka teki ?

    Teruna : Apa dia ?

    Dara : Kalau abang sayang saya..kena jawab
    dengan betul....

    Teruna : Abang cubalah..

    Dara : Kalau abang pandai..sebutkan perbezaan
    antara burung dan kapal terbang ?

    Teruna : Senang aje..burung adalah benda hidup
    sedangkan kapal terbang tidak..betul tak ?

    Dara : Salah...cuba lagi..

    Teruna : Burung kecil dan kapal terbang besar.......

    Dara : Salahhhhhhhhhh..cuba lagi..ini peluang
    terakhir tau

    Teruna : Burung ringan...kapal terbang berat....

    Dara : Hahahaha..semuanya salah

    Teruna : Apa ni..semua salah..apa jawapannya

    Dara : Dengar betul2 ye..Kapal Terbang bila
    naik..makin lama makin kecil.. 'BURUNG' pulak
    makin naik makin
    BESARRRRRRRRRRRR..Hehehe

    Teruna :???????



    Kisah2 ini tiada kena mengena dgn yg idup ataupn yg dah meninggal..
    just joking..
    Mana yg bleh amik pengajaran kita amik tauladan..
    Sekadar melepaskan tension ketika bekerja..haha

    KALU MELAMPAU..DLETE JE LA K..

  2. # ADS
    Circuit advertisement
    Join Date
    Always
    Location
    Advertising world
    Posts
    Many
     

  3. Gempak Super Hardcore aVanGerz's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    tHe daRkestz siDe
    Posts
    3,357
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    #2
    tergelak lak aku..

  4. Gempak SuperStar plug_89's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    muse
    Posts
    808
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    #3

    Setengah mengeluh si pengantin perempuan berkata,
    "Ia sedang membenamkan kepalanya ke dalam mangkuk tandas!"

    hahaha xleh belah
    PELABURAN YANG BERBALOI BALOI

    Bukti bayaran
    1st 2nd 3rd 4th



  5. Gempak Hardcore Apple's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Jul 2010
    Location
    Cybertron...
    Posts
    1,862
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    #4
    aku minum + tergelak = lappy aku basah~

  6. Gempak Newbie ashazyra's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    9
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    #5
    ahaha...lawak giler doe..mcm2 species ada ~

  7. Gempak Newbie mimuor's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    5
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    #6
    ha3...nice joke

  8. Banned
    Status
    Offline
    Join Date
    Oct 2010
    Posts
    5
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    #7
    Quote @plug_89 View Post

    Setengah mengeluh si pengantin perempuan berkata,
    "Ia sedang membenamkan kepalanya ke dalam mangkuk tandas!"

    hahaha xleh belah
    hahaha..i like it..lagi, lagi...

  9. A-H
    Gempak Super Hardcore A-H's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    LosT iN ImaGinati0N
    Posts
    3,254
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    #8
    Atuk & Nenek..

    cian nenek da pkai bju kulit..


  10. Gempak Senior hafizradz's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    LBC
    Age
    20
    Posts
    224
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    #9
    kena iron dlu laa baju tuuu nenek oi...hahaha

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

User Tag List

Tags for this Thread