DAFTAR
Close
Login to Your Account
Page 1 of 5 123 ... Last
Results 1 to 10 of 50
  1. King Of Gempak
    Status
    Offline
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    "What U Give U Get Back"
    Posts
    19,536
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    24 Post(s)
    #1
    Kelainan seks "Berhubungan Seks Dengan Mayat" Pernahkah Anda Terpikir?? Ada juga beberapa jenis manusia suka melakukan hubungan seks dengan mayat, memang sangat tidak lazim dan pasti sangat menjijikan. Ada 3 jenis penderita Necrophilic iaitu :

    Pertama
    -necrophilic homicide, penderitanya harus membunuh terlebih dahulu untuk mendapatkan mayat dan memperoleh kepuasan seksual.
    Kedua
    - regular necrophilia, si penderita hanya menggunakan mayat yang sudah mati untuk memperoleh kesenangan seksual.
    Ketiga
    - necrophilic fantasy, si penderita berfantasi berhubungan seks dengan mayat, tetapi tidak melakukannya.

    Berdasarkan kajian terhadap 122 kes yang terjadi, sebahagian besar penderitanya masuk dalam golongan kedua. Separuh dari mereka bekerja di bilik mayat atau perusahaan pemakaman.
    Seorang penggali kubur di Itali mengaku bergairah dan melakukan masturbasi setelah menguburkan mayat gadis muda yang cantik. Agar mencapai klimaks dia harus menyentuh mayat si gadis. Kegiatan seksual tak lazim itu dilakukan setelah sepi dan tak ada orang di sekitar kuburan. Dalam pengakuannya, dia mengatakan sudah bercumbu dengan ratusan mayat yang dikuburkannya. Dalam seminggu, dia melakukan aktiviti seks dengan mayat antara 4-5 kali. Dia juga pernah mengisap darah dan urin dari mayat anak perempuan yang masih remaja.


    Sejarah mencatat hal serupa terjadi di Mesir ribuan tahun lalu. Para suami yang takut mayat isterinya diperlakukan tak senonoh oleh pengebumi mayat,mereka sanggup menyimpan mayat isterinya di rumah sampai benar-benar membusuk. Salah satu yang menjadi legenda hingga kini adalah Raja Herod yang membunuh isterinya, kemudian berhubungan seks dengan mayatnya selama lebih dari 7 tahun.


    Jenis kelamin penderita necrophilia, 90 peratus laki-laki dan heteroseksual. Hanya sebahagian kecil yang melibatkan kaum gay dan wanita. Salah satunya, kisah seorang wanita yang bertugas menghias mayat di sebuah perusahaan pemakaman. Selama 4 bulan masa kerjanya dia sudah berhubungan seks dengan banyak mayat lelaki.

    http://3.bp.blogspot.com/-Issgg51LEpc/UPDeXfqpiRI/AAAAAAAABr0/gitAf6kEkIk/s320/thanks.gif

  2. # ADS
    Circuit advertisement
    Join Date
    Always
    Location
    Advertising world
    Posts
    Many
     

  3. Gempak Super Hardcore GAME_ON's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Sep 2010
    Location
    Penduduk Tak Tetap
    Posts
    2,531
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    #2
    adeh...dunia2..pelek2 tol la..
    Hi Si Newbie,Sile Tekan Link Yang Ade Kat Signature Aku Tentang Peraturan2 Yang Ade Kat Gempak.org Ni Ok?
    [GAME_ON]---- ----[GAME_ON]

  4. Gempak SuperStar L0rd_N0bunaga's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Jul 2010
    Location
    Owari no Kuni
    Posts
    725
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    #3
    pelik tapi benar, dunia2

  5. King Of Gempak Heliza's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Nothing Hill
    Posts
    6,139
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    45 Post(s)
    #4
    mnde la yg best projek ngan mayat nih..adess...
    dh la busuk...x stim lak tu

  6. Gempak Hardcore erry azli's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Dalam Bilik Mandi
    Posts
    1,357
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    #5
    apelah,,ada yg hidup nk jgk cari yg dah mati ..apo kena lah manusia nie...otak dah x ade ker

  7. Perverted Members ajiq's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    6,869
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    #6
    Quote @Ciku View Post
    mnde la yg best projek ngan mayat nih..adess...
    dh la busuk...x stim lak tu
    ko mmg laa xstim ciku,ko bukan idap penyakit gitu....


  8. Gempak SuperStar ninja99's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Dec 2009
    Age
    26
    Posts
    516
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    #7
    aduyai....hancur2...ape nak jadi dah

  9. King Of Gempak Heliza's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Nothing Hill
    Posts
    6,139
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    45 Post(s)
    #8
    Quote @ajiq View Post
    ko mmg laa xstim ciku,ko bukan idap penyakit gitu....
    maksud aku mayat tu bkannye stim pon...

  10. Gempak SuperStar ana_rynz's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    alam nyata
    Posts
    537
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    #9
    xde akal ke xde otak org cengini..
    bengap pon bOley.

  11. King Of Gempak mats_85's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Bidor, Perak
    Posts
    5,762
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    #10
    ape ke mengarut diorang ni ... mcm la takde spesis manusia yang hidup lagi

Page 1 of 5 123 ... Last

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

User Tag List