Close
Login to Your Account


Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 10 of 21
  1. #1
    Status
    Offline
    sirvand8ta's Avatar
    King Of Gempak
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    lupe alamat....
    Posts
    13,417
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)

    Default Safee & Amirulhadi Monyet??

    Safee tuntut isteri kapten Singapura mohon maaf terbuka

    Tak habis dengan isu hangat goal keeper terhangat Malaysia Khairul Fahmi Che Mat,yang putus tunang dengan Aimie Harmelia Mohd Hashumi,



    Isteri kapten Singapura, Shahril Ishak iaitu Hidayah membuat kontroversi dengan menggelar dua orang pemain Malaysia yang membuat bicycle kick sebagai monyet dalam laman twitternya dengan menulis di laman twitternya
    dengan nick Hidayah17
    2 monkeys in the pitch!!!!!!!
    bicycle kick konon!!!!!!BOOOOOOOOOOOO



    AKSI Safee dan Amirulhadi ketika menentang Singapura dalam pusingan kedua kelayakan Piala Dunia di Bukit Jalil pada 28 Julai lalu.
    Kami Bukan Monyet, Safee tuntut isteri kapten Singapura mohon maaf terbuka
    BELUM pun reda bahang saingan di antara Harimau Malaya dan Singapura, bulan lalu, sudah cetus satu lagi episod panas.
    Penyerang sensasi negara, Safee Sali bernada kecewa apabila tampil menuntut agar Hidayah Shahril – isteri kepada ketua pasukan skuad Singapura, Shahril Ishak membuat permohonan maaf secara gara-gara membuat kenyataan berbaur penghinaan kepadanya dan rakan sepasukan, Amirulhadi Zainal selepas perlawanan antara Malaysia dan Singapura di Stadium Nasional, Bukit Jalil pada 28 Julai lalu.
    Hidayah menerusi laman Twitter peribadinya, menggelar Safee dan Amirul tidak ubah seperti monyet kerana percubaan melakukan tendangan lipat serentak pada perlawanan berkenaan. “Saya cukup tersinggung dengan kata-kata isteri Shahril, apa lagi suaminya adalah antara sahabat saya yang turut beraksi di liga Indonesia.
    Malah Shahril juga meminta jersi saya selepas perlawanan tempoh hari sebagai tanda persahabatan kami, tetapi kenyataan isterinya amat menyinggung perasaan saya.” “Kami memandang serius perkara ini kerana ia menyentuh keperibadian seorang pemain profesional negara,” kata Safee dalam satu kenyataan kepada media.
    “Buat masa sekarang, kami belum memikirkan untuk sebarang tindakan undang-undang, tetapi cukup sekadar dia memohon maaf dan menyatakan kekesalannya kerana mengeluarkan kenyataan sedemikian serta berjanji untuk tidak mengulanginya pada masa depan.
    Menurut Safee, memandangkan pasukan Singapura akan lebih kerap ke Malaysia musim depan, begitu juga sebaliknya, dia mahu isu ini diselesaikan segera supaya tidak timbul suasana tidak diingini apabila pemain terbabit kembali ke sini. Sifat seteru antara Singapura dan Malaysia tidak pernah putus-putus dan terkini adalah selepas perlawanan pusingan kedua kelayakan Piala Dunia 2014 zon Asia. Dalam perlawanan pertama Malaysia tewas 3-5 dan seri 1-1 dalam timbal balik di Bukit Jalil.

    Sumber Asal

    Posted by


    Ni ler dinamakan manusia, bile dah menang,riak nya mmg memuncak tahap kamen rider pastu trjadi ler sikap nak kutuk mengutuk klu xpuashati....



  2. # ADS
    Circuit advertisement
    Join Date
    Always
    Location
    Advertising world
    Posts
    Many
     

  3. #2
    Status
    Offline
    CriMson_bLazeR's Avatar
    Gempak Hardcore
    Join Date
    May 2011
    Location
    Bawah tong gas
    Posts
    1,095
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)

    Default

    Berani die kutok hero2 malaya nie...

  4. #3
    Status
    Offline
    ProSailang's Avatar
    Gempak Hardcore
    Join Date
    May 2011
    Location
    Sailang Tepi Jek
    Posts
    1,303
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)

    Default

    hey hey hey..bikin aku panas je bca artikel nie..panas2.....kuang ajar...xda budi bhsa...agama kapior ke....truk manusia skang...

  5. #4
    Status
    Offline
    sirvand8ta's Avatar
    King Of Gempak
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    lupe alamat....
    Posts
    13,417
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)

    Default

    Quote @JaiLahaine1 View Post
    hey hey hey..bikin aku panas je bca artikel nie..panas2.....kuang ajar...xda budi bhsa...agama kapior ke....truk manusia skang...
    jai relax...dah2 pi terjun ane2 bangunan,nnti reda ler panasnya tu...hehe...

  6. #5
    Status
    Offline
    ProSailang's Avatar
    Gempak Hardcore
    Join Date
    May 2011
    Location
    Sailang Tepi Jek
    Posts
    1,303
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)

    Default

    Quote @sirvand8ta View Post
    jai relax...dah2 pi terjun ane2 bangunan,nnti reda ler panasnya tu...hehe...
    sir pegang aku sir....nasib baik lah jauh..eiii geram nieh

  7. #6
    Status
    Offline
    wan2jus's Avatar
    Gempak Senior
    Join Date
    Jun 2011
    Location
    ade le..
    Posts
    295
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)

    Default

    over plak pompuan 2...

  8. #7
    Status
    Offline
    gabriel's Avatar
    Gempak Hardcore
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1,308
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)

    Default

    tak baik ler buat mcm tu...
    tak mau buat lg na...
    tak mau tak mau...

  9. #8
    Status
    Offline
    sirvand8ta's Avatar
    King Of Gempak
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    lupe alamat....
    Posts
    13,417
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)

    Default

    Quote @JaiLahaine1 View Post
    sir pegang aku sir....nasib baik lah jauh..eiii geram nieh
    opsss trjatuh plak jai dr bangunan KLCC...hehe...

  10. #9
    Status
    Offline
    ahoyhoi's Avatar
    King Of Gempak
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    nevada
    Posts
    6,581
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)

    Default

    xprofesional lngsung minah nie

  11. #10
    Status
    Offline
    フェザル's Avatar
    Gempak Hardcore
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Federal Territory
    Posts
    2,167
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)

    Default

    dia dah remove acc twitter dia semalam....

    YNWA [You'll Never Win Anything]

Page 1 of 3 123 LastLast

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

User Tag List

Bookmarks

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •