Close
Login to Your Account


Results 1 to 9 of 9
  1. #1
    Status
    Offline
    ray amp's Avatar
    Gempak Hardcore
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    atas bukit
    Posts
    1,337
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)

    Default Mengatasi Ketiak Berpeluh.

    kajian terkini mendapati kira-kira 2.5 peratus daripada populasi masyarakat menderita hyperhidrosis atau peluh berlebihan yang bukan saja boleh mengakibatkan apa yang dipegang menjadi basah, sebaliknya bau badan tidak menyenangkan.


    antara punca bau badan ialah ketidakseimbangan hormon, diet, obesiti, menopaus dan pembiakan bakteria di tempat terpencil seperti bawah lengan. akibatnya, peluh berlebihan.


    tidak kita jantina, aroma yang kurang menyenangkan itu sering kali menimbulkan suasana kurang selesa sama ada kepada yang empunya badan mahupun orang yang berada di sekelilingnya.



    bagaimanapun, peluh pada bahagian ketiak lebih ketara kerana peluh tidak mudah menyejat sebagaimana bahagian tubuh yang terdedah. mengurangkan bau berkenaan, penggunaan bahan antipeluh dan deodoran sering kali menjadi pilihan yang mana ia mempunyai fungsi berbeza.

    bagi mengatasi masalah ini, produk yang disyorkan ialah perspirex.



    jenis roll-on untuk badan.



    jenis losyen untuk kaki dan tangan.


    produk ini boleh didapati di farmasi-farmasi yang berdekatan
    harga bagi produk ini ialah RM5+.++

    cara penggunaan perspirex.
    sapu pada tempat yang diperlukan sebelum tidur.
    gunakan pada permukaan kulit yang kering dan tidak luka.
    cuci dengan bersih pada keesokan harinya.
    diambil selang 2-3 hari sekali.







    Kata-Kata Yang Lembut Mampu Melembutkan Hati Sekeras Batu, Tetapi Kata-Kata Yang Kasar Boleh Mengeraskan Hati Yang Lembut Bak Sutera.


  2. # ADS
    Circuit advertisement
    Join Date
    Always
    Location
    Advertising world
    Posts
    Many
     

  3. #2
    SOL BADGUY
    SOL BADGUY's Avatar

    Default

    info yg bagus

  4. #3
    Status
    Offline
    SchzPutra's Avatar
    King Of Gempak
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    "What U Give U Get Back"
    Posts
    19,534
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    24 Post(s)

    Default

    ni promosi ke?

    http://3.bp.blogspot.com/-Issgg51LEpc/UPDeXfqpiRI/AAAAAAAABr0/gitAf6kEkIk/s320/thanks.gif

  5. #4
    Status
    Offline
    EmO
    EmO's Avatar
    King Of Gempak
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    (_)/ Rahsia
    Age
    14
    Posts
    14,599
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)

    Default

    aku gune Rexona

    >Anime Yang Sedang Ditonton<
    WARNING
    Aku Bukan Otai/Pro/Master, Yang Hebat Sangat Tu Kentut Busuk Jugak
    Aku Tak Kacau Korang, Tak Payah Kacau Aku
    Takde Sape Sakit Hati, Semua Happy


  6. #5
    Status
    Offline
    FLIZZIE's Avatar
    Gempak Lover
    Join Date
    Jul 2010
    Posts
    428
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)

    Default

    bau ketiak lelaki boleh menghilangkan stress para wanita....xpayahlah bnda2 nie ngarut jer

  7. #6
    Status
    Offline
    Hanx's Avatar
    King Of Gempak
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Pasir Mas,Kelantan
    Posts
    8,439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)

    Default

    klau ikot pakar nk lbih mudah kna wat operation utk kurgkn peluh yg mngalir tu...


    Sejarah tetap sejarah itu membuat negara kita menjadi kuat kalau kita memahami sejarah bukan mendengar dijadikan nafsu dendam.

  8. #7
    Status
    Offline
    luq_haqem's Avatar
    King Of Gempak
    Join Date
    May 2010
    Posts
    16,327
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)

    Default

    info terbaik.... n sib bek ler bau bdn aku xder lah kuat sngt...
    Ok Ok Ok saya tahu saya lelaki yang kacak, Terima Kasih sebab bukak signature nih

  9. #8
    Status
    Offline
    Wizard's Avatar
    King Of Gempak
    Join Date
    Jun 2011
    Location
    Heart eartH
    Posts
    5,947
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)

    Default

    guna axe=kapak
    All Dragon Style

  10. #9
    Status
    Offline
    ahmadharith's Avatar
    Gempak Junior
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    Besut, Terengganu
    Age
    18
    Posts
    98
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)

    Default

    ak start ketiak brpeluh mse akhir taun fom 3


    Berita Semasa | Info Agama | Informasi


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

User Tag List

Bookmarks

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •