DAFTAR
Close
Login to Your Account
Results 1 to 9 of 9
  1. Gempak Hardcore ray amp's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    atas bukit
    Posts
    1,337
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    #1
    kajian terkini mendapati kira-kira 2.5 peratus daripada populasi masyarakat menderita hyperhidrosis atau peluh berlebihan yang bukan saja boleh mengakibatkan apa yang dipegang menjadi basah, sebaliknya bau badan tidak menyenangkan.


    antara punca bau badan ialah ketidakseimbangan hormon, diet, obesiti, menopaus dan pembiakan bakteria di tempat terpencil seperti bawah lengan. akibatnya, peluh berlebihan.


    tidak kita jantina, aroma yang kurang menyenangkan itu sering kali menimbulkan suasana kurang selesa sama ada kepada yang empunya badan mahupun orang yang berada di sekelilingnya.



    bagaimanapun, peluh pada bahagian ketiak lebih ketara kerana peluh tidak mudah menyejat sebagaimana bahagian tubuh yang terdedah. mengurangkan bau berkenaan, penggunaan bahan antipeluh dan deodoran sering kali menjadi pilihan yang mana ia mempunyai fungsi berbeza.

    bagi mengatasi masalah ini, produk yang disyorkan ialah perspirex.



    jenis roll-on untuk badan.



    jenis losyen untuk kaki dan tangan.


    produk ini boleh didapati di farmasi-farmasi yang berdekatan
    harga bagi produk ini ialah RM5+.++

    cara penggunaan perspirex.
    sapu pada tempat yang diperlukan sebelum tidur.
    gunakan pada permukaan kulit yang kering dan tidak luka.
    cuci dengan bersih pada keesokan harinya.
    diambil selang 2-3 hari sekali.




    Kata-Kata Yang Lembut Mampu Melembutkan Hati Sekeras Batu, Tetapi Kata-Kata Yang Kasar Boleh Mengeraskan Hati Yang Lembut Bak Sutera.


  2. # ADS
    Circuit advertisement
    Join Date
    Always
    Location
    Advertising world
    Posts
    Many
     

  3. SOL BADGUY
    Guest
    #2
    info yg bagus

  4. King Of Gempak SchzPutra's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    "What U Give U Get Back"
    Posts
    19,536
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    24 Post(s)
    #3
    ni promosi ke?

    http://3.bp.blogspot.com/-Issgg51LEpc/UPDeXfqpiRI/AAAAAAAABr0/gitAf6kEkIk/s320/thanks.gif

  5. EmO
    King Of Gempak EmO's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    (_)/ Rahsia
    Age
    14
    Posts
    14,599
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    #4
    aku gune Rexona

    >Anime Yang Sedang Ditonton<
    WARNING
    Aku Bukan Otai/Pro/Master, Yang Hebat Sangat Tu Kentut Busuk Jugak
    Aku Tak Kacau Korang, Tak Payah Kacau Aku
    Takde Sape Sakit Hati, Semua Happy


  6. Gempak Lover FLIZZIE's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Jul 2010
    Posts
    428
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    #5
    bau ketiak lelaki boleh menghilangkan stress para wanita....xpayahlah bnda2 nie ngarut jer

  7. King Of Gempak Hanx's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Pasir Mas,Kelantan
    Posts
    8,442
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    #6
    klau ikot pakar nk lbih mudah kna wat operation utk kurgkn peluh yg mngalir tu...


    Sejarah tetap sejarah itu membuat negara kita menjadi kuat kalau kita memahami sejarah bukan mendengar dijadikan nafsu dendam.

  8. King Of Gempak luq_haqem's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    May 2010
    Posts
    16,745
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    #7
    info terbaik.... n sib bek ler bau bdn aku xder lah kuat sngt...
    Ok Ok Ok saya tahu saya lelaki yang kacak, Terima Kasih sebab bukak signature nih

  9. King Of Gempak Wizard's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Jun 2011
    Location
    Heart eartH
    Posts
    5,947
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    #8
    guna axe=kapak
    All Dragon Style

  10. Gempak Junior ahmadharith's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    Besut, Terengganu
    Age
    18
    Posts
    98
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    #9
    ak start ketiak brpeluh mse akhir taun fom 3


    Berita Semasa | Info Agama | Informasi


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

User Tag List