Close
Login to Your Account


Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 16
  1. #1
    Status
    Offline
    TechnOveruleZ's Avatar
    Banned
    Join Date
    Mar 2012
    Location
    Luar Dari Bimasakti
    Posts
    3,783
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)

    Default Budak 11 Tahun, Kekasih Hilang


    TERATAI dan kekasihnya Muhamad Shahril dicari sebab menghilangkan diri daripada keluarga masing-masing sejak seminggu lalu.


    HULU SELANGOR Seorang budak perempuan berusia 11 tahun yang dipercayai dilarikan kekasihnya ketika sedang menjamu selera bersama datuk dan neneknya di sebuah medan selera di pasar raya Tesco dekat Bukit Sentosa di sini Sabtu lalu masih belum lagi ditemui.


    Teratai Kamilia Mohd. Hafiza, 11, dipercayai dilarikan oleh kekasihnya yang dikenali sebagai Muhamad Shahril Imran Muhd. Mudrika, 17, pada pukul 2.30 petang.


    Mengikut maklumat keluarga mangsa, Teratai sebelum ini pernah menghilangkan diri selama sehari bersama lelaki sama tetapi pulang semula ke rumah selepas dipujuk oleh keluarganya.


    Timbalan Ketua Polis Daerah Hulu Selangor, Deputi Superintendan Zulkepli Bedin berkata, budak perempuan dan kekasihnya itu didakwa mengenali satu sama lain ketika bermain satu permainan atas talian kira-kira tiga bulan lalu.


    Bagaimanapun, menurut beliau, apabila hubungan mangsa dan kekasihnya yang tinggal di Kota Warisan, Sepang diketahui keluarga mangsa, keluarga budak perempuan itu melarang mangsa berjumpa kekasihnya itu.


    Dalam tempoh perhubungan itu, kekasih Teratai didakwa pernah menghantar sebentuk cincin kepada mangsa dengan hasrat untuk mengikat tali pertunangan dan seterusnya menjalinkan hubungan yang lebih serius.


    Dah Gatal nak Kawin Muda jugak



  2. # ADS
    Circuit advertisement
    Join Date
    Always
    Location
    Advertising world
    Posts
    Many
     

  3. #2
    Status
    Offline
    EnFik's Avatar
    King Of Gempak
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Anywhere
    Age
    22
    Posts
    9,805
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    24 Post(s)

    Default

    comey budak pompuan tuh.. apsal muka laki tuh bebudak sangat..

  4. #3
    Status
    Offline
    Vios's Avatar
    King Of Gempak
    Join Date
    Dec 2012
    Location
    Show room toyota
    Posts
    5,493
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    57 Post(s)

    Default

    dak kecik lg tu....'oh teratai bunga indah....engkau la pujaan hatiku....

  5. #4
    Status
    Offline
    xeno88's Avatar
    Gempak SuperStar
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    506
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)

    Default

    allah budak zaman skrg niew...11 tahun tu....tu lah dia pengunaan internet tnpa pgwasan yg sepatutnya....huhuh...jauhkn la...
    ku pilih agama dari dunia...
    tapi di dunia jua la kena kumpulkn amal utk akhirat kelak....

  6. #5
    Status
    Offline
    sara 8087's Avatar
    King Of Gempak
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    petaling jaya
    Posts
    9,497
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    31 Post(s)

    Default

    budak skolah lg oii...teratai layu di tasik madu sungguh...
    moral of the story: blajaq dulu sampai habis....jgn fikir keseronokan, perasaaan dan nafsu semata2. hargailah famili anda
    subhanallah...alhamdulillah..Allahuakbar.....

  7. #6
    Status
    Offline
    hackersfx's Avatar
    Gempak SuperStar
    Join Date
    Jun 2011
    Location
    Bumi
    Posts
    875
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)

    Default

    kahwin kan jela...kite xtau belakang citer..saper kater budak2 xleh kawen...da baligh okjer..

  8. #7
    Status
    Offline
    sara 8087's Avatar
    King Of Gempak
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    petaling jaya
    Posts
    9,497
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    31 Post(s)

    Default

    Quote @PrincekayL View Post
    comey budak pompuan tuh.. apsal muka laki tuh bebudak sangat..
    awet muda
    subhanallah...alhamdulillah..Allahuakbar.....

  9. #8
    Status
    Offline
    sara 8087's Avatar
    King Of Gempak
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    petaling jaya
    Posts
    9,497
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    31 Post(s)

    Default

    Quote @hackersfx View Post
    kahwin kan jela...kite xtau belakang citer..saper kater budak2 xleh kawen...da baligh okjer..

    baligh je amik kira? kemampuan?
    subhanallah...alhamdulillah..Allahuakbar.....

  10. #9
    Status
    Offline
    Vios's Avatar
    King Of Gempak
    Join Date
    Dec 2012
    Location
    Show room toyota
    Posts
    5,493
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    57 Post(s)

    Default

    siap bg cincin tu...cincin ape ek....klu da ilang kes parah ni

  11. #10
    Status
    Offline
    EnFik's Avatar
    King Of Gempak
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Anywhere
    Age
    22
    Posts
    9,805
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    24 Post(s)

    Default

    Quote @hackersfx View Post
    kahwin kan jela...kite xtau belakang citer..saper kater budak2 xleh kawen...da baligh okjer..
    had umur berkahwin kat negara neh dorg tak lepas lg.. nafkah pon tkot tak mampu bagi t..

Page 1 of 2 12 LastLast

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

User Tag List

Bookmarks

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •