Close
Login to Your Account


Page 1 of 6 123 ... LastLast
Results 1 to 10 of 56
  1. #1
    Status
    Offline
    ahoyhoi's Avatar
    King Of Gempak
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    nevada
    Posts
    6,581
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)

    Default Identiti Makcik Hajjah Siti Alwuzara sudah dikenal pasti !





    Sebelum ini kecoh fasal seorang pengguna Twitter/blog menyiarkan tulisan yang menghina Islam dan Nabi Muhammad. DCM ada menyiarkan komen ringkas fasal hal ini tidak lama dahulu. Berdasarkan maklumat di blog, pelaku hanya dikenal sebagai "Makcik Hajjah Sitt" atau @sitt_alwuzura3. Kelahanatan pelaku itu dikutuk sekeras-kerasnya oleh pelbagai pihak. Malah pihak berkuasa dan SKMM berjanji akan menyiasat identiti pelaku. Sehingga kini, tiada khabar rasmi tentang usaha mengenal pasti identiti pelaku.

    Sebuah blog pro-BN, Cucu Tok Selampit mendakwa sudah dapat mengenal pasti identiti pelaku. Blog itu mendakwa usaha mengenal pasti identiti pelaku berjaya dilakukan dengan bantuan pengodam-pengodam (hackers) yang dirahsiakan identiti mereka.

    Berdasarkan tulisan di CTS, empunya blog mendakwa sudah memperoleh nama penuh, alamat, NRIC serta gambar pemilik akaun wanita anti-Islam ini. Namun, empunya blog enggan mendedahkannya buat masa ini kerana mendakwa mahu mengumpulkan maklumat terperinci serta sedang berurusan dengan Jabatan Agama Islam dan agensi-agensi yang terlibat untuk membawa wanita murtad ini ke muka pengadilan.

    Sebagai pembayang, pelaku merupakan seorang wanita muda yang berasal daripada keluarga campuran. Bapanya mualaf Cina dan ibunya Melayu. Pelaku pernah mendapat pendidikan di sekolah agama dan pernah juga melanjutkan pelajaran di Universiti Utara Malaysia (UUM). Wajah graduan UUM ini boleh dikategorikan sebagai golongan cantik.




    credit to

    duniacacamarba.blogspot



    Last edited by ahoyhoi; 04-08-2011 at 04:13 PM.

  2. # ADS
    Circuit advertisement
    Join Date
    Always
    Location
    Advertising world
    Posts
    Many
     

  3. #2
    Status
    Offline
    ray amp's Avatar
    Gempak Hardcore
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    atas bukit
    Posts
    1,337
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)

    Default

    aku baru je terdengar citer nie td, berani betol budak nie cakap mcm nie
    pendidikan agama x cukup lagi ke
    Kata-Kata Yang Lembut Mampu Melembutkan Hati Sekeras Batu, Tetapi Kata-Kata Yang Kasar Boleh Mengeraskan Hati Yang Lembut Bak Sutera.


  4. #3
    Status
    Offline
    th3phantom's Avatar
    Gempak Senior
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    103
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)

    Default

    mak cik ni ade kable sedap gak ni..harap2 gaysec cpt2 la release information mak cik ni..harap2 dia akan dibawa ke muka pengadilan.

  5. #4
    Status
    Offline
    AmirulHafiz's Avatar
    Gempak Hardcore
    Join Date
    Jun 2011
    Location
    Twitter.
    Posts
    1,222
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)

    Default

    aku benci gila dkt dia ni
    Come and Visit Homepage | Watch Online | Facebook

  6. #5
    Status
    Offline
    izzathaikal's Avatar
    Gempak Hardcore
    Join Date
    Aug 2009
    Age
    29
    Posts
    1,193
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)

    Default

    sedey ak tengok orang mcm nie

  7. #6
    Status
    Offline
    N_(enn)'s Avatar
    Gempak Senior
    Join Date
    May 2011
    Location
    dlm tin sardin.
    Posts
    295
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)

    Default

    die ni menghina Islam & Nabi Muhammad tp bleh plak takbir...ape la.....

  8. #7
    Status
    Offline
    gaitzpaly's Avatar
    Gempak Hardcore
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    bilik gelap
    Age
    23
    Posts
    1,984
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)

    Default

    grrr

  9. #8
    Status
    Offline
    ProSailang's Avatar
    Gempak Hardcore
    Join Date
    May 2011
    Location
    Sailang Tepi Jek
    Posts
    1,303
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)

    Default

    herm...kenapa lah sampai tahap macam nie....sapa yg patot dipersalahkan?

  10. #9
    Status
    Offline
    ahmad ben's Avatar
    Gempak SuperStar
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    sipitang, sabah
    Age
    23
    Posts
    581
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)

    Default

    minx2 la gambar dia dedah kt umum...bole la ak g cri kalu dia telepas dr hkuman

  11. #10
    Status
    Offline
    anakjohor's Avatar
    Gempak Junior
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    97
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)

    Default

    Kalau sesiapa tahu gambar makcik tu, silalah bagitau kami semua ya..

Page 1 of 6 123 ... LastLast

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

User Tag List

Bookmarks

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •