DAFTAR
Close
Login to Your Account
Page 1 of 6 123 ... Last
Results 1 to 10 of 56
  1. King Of Gempak ahoyhoi's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    nevada
    Posts
    6,581
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    #1




    Sebelum ini kecoh fasal seorang pengguna Twitter/blog menyiarkan tulisan yang menghina Islam dan Nabi Muhammad. DCM ada menyiarkan komen ringkas fasal hal ini tidak lama dahulu. Berdasarkan maklumat di blog, pelaku hanya dikenal sebagai "Makcik Hajjah Sitt" atau @sitt_alwuzura3. Kelahanatan pelaku itu dikutuk sekeras-kerasnya oleh pelbagai pihak. Malah pihak berkuasa dan SKMM berjanji akan menyiasat identiti pelaku. Sehingga kini, tiada khabar rasmi tentang usaha mengenal pasti identiti pelaku.

    Sebuah blog pro-BN, Cucu Tok Selampit mendakwa sudah dapat mengenal pasti identiti pelaku. Blog itu mendakwa usaha mengenal pasti identiti pelaku berjaya dilakukan dengan bantuan pengodam-pengodam (hackers) yang dirahsiakan identiti mereka.

    Berdasarkan tulisan di CTS, empunya blog mendakwa sudah memperoleh nama penuh, alamat, NRIC serta gambar pemilik akaun wanita anti-Islam ini. Namun, empunya blog enggan mendedahkannya buat masa ini kerana mendakwa mahu mengumpulkan maklumat terperinci serta sedang berurusan dengan Jabatan Agama Islam dan agensi-agensi yang terlibat untuk membawa wanita murtad ini ke muka pengadilan.

    Sebagai pembayang, pelaku merupakan seorang wanita muda yang berasal daripada keluarga campuran. Bapanya mualaf Cina dan ibunya Melayu. Pelaku pernah mendapat pendidikan di sekolah agama dan pernah juga melanjutkan pelajaran di Universiti Utara Malaysia (UUM). Wajah graduan UUM ini boleh dikategorikan sebagai golongan cantik.




    credit to

    duniacacamarba.blogspot
    Last edited by ahoyhoi; 04-08-2011 at 04:13 PM.

  2. # ADS
    Circuit advertisement
    Join Date
    Always
    Location
    Advertising world
    Posts
    Many
     

  3. Gempak Hardcore ray amp's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    atas bukit
    Posts
    1,337
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    #2
    aku baru je terdengar citer nie td, berani betol budak nie cakap mcm nie
    pendidikan agama x cukup lagi ke
    Kata-Kata Yang Lembut Mampu Melembutkan Hati Sekeras Batu, Tetapi Kata-Kata Yang Kasar Boleh Mengeraskan Hati Yang Lembut Bak Sutera.


  4. Gempak Senior
    Status
    Offline
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    103
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    #3
    mak cik ni ade kable sedap gak ni..harap2 gaysec cpt2 la release information mak cik ni..harap2 dia akan dibawa ke muka pengadilan.

  5. Gempak Hardcore AmirulHafiz's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Jun 2011
    Location
    Twitter.
    Posts
    1,230
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    #4
    aku benci gila dkt dia ni
    Come and Visit Homepage | Watch Online | Facebook

  6. Gempak Hardcore izzathaikal's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Aug 2009
    Age
    29
    Posts
    1,193
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    #5
    sedey ak tengok orang mcm nie

  7. Gempak Senior N_(enn)'s Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    May 2011
    Location
    dlm tin sardin.
    Posts
    295
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    #6
    die ni menghina Islam & Nabi Muhammad tp bleh plak takbir...ape la.....

  8. Gempak Hardcore gaitzpaly's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    bilik gelap
    Age
    23
    Posts
    1,984
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    #7
    grrr

  9. Gempak Hardcore ProSailang's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    May 2011
    Location
    Sailang Tepi Jek
    Posts
    1,303
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    #8
    herm...kenapa lah sampai tahap macam nie....sapa yg patot dipersalahkan?

  10. Gempak SuperStar ahmad ben's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    sipitang, sabah
    Age
    24
    Posts
    581
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    #9
    minx2 la gambar dia dedah kt umum...bole la ak g cri kalu dia telepas dr hkuman

  11. Gempak Junior
    Status
    Offline
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    97
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    #10
    Kalau sesiapa tahu gambar makcik tu, silalah bagitau kami semua ya..

Page 1 of 6 123 ... Last

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

User Tag List