Close
Login to Your Account


Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 11 to 20 of 21
  1. #1
    Status
    Offline
    Mastermindz's Avatar
    Gempak Super Hardcore
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    3,335
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)

    Default

    Ini kemalangan yang berlaku pada hujung bulan November 2009 yang lalu di Lebuhraya PLUS sebelum susur Lebuhraya Guhtrie. Amat menyayat hati bila melihat pemandu-pemandu motosikal yang sering terkorban di lorong kecemasan. Selalunya mesti langgar kereta, lori atau apa sahaja kenderaan besar yang berhenti di situ kerana kecemasan dan sebagainya.

    Memang lorong kecemasan tu bukanlah jalan untuk motor sebenarnya, tapi mana lagi penunggang motosikal ni nak lalu kalau bukan lorong kecemasan kalau highway tu takde tersedia lorong untuk motosikal? Takkan nak lalu di lane 1? Semua kereta laju begitu juga dengan lane 2. Di lane 3 selalunya ada kenderaan yang lebih besar seperti bas yang laju dan lori tanker.






    kredit:[blink]ohtidak[/blink]


    VISIT MY BLOG
    UPDATED DAILY
    [www.gilerkentang.com]
    http://www.gempak.org/forum/usersiggy/sigpic67_10.gif

  2. # ADS
    Circuit advertisement
    Join Date
    Always
    Posts
    Many
     

  3. #11
    Status
    Offline
    reymen's Avatar
    Gempak Senior
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    253
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)

    Default

    kesian kan... mesti arwah dah nie.... slalu mesti x perasan kete depan stop atau jalan.... slalu sgt motor xsiden macam nie la... sian betull....

  4. #12
    Status
    Offline
    takushi's Avatar
    Gempak Hardcore
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    Dkt2 ngn jepun
    Age
    4
    Posts
    1,586
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)

    Default

    ish2...jgn la bwk laju2...berhati2 di jln raye...igt la owg tersyang...

  5. #13
    Status
    Offline
    Squire Ledge's Avatar
    Gempak Senior
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    230
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)

    Default

    jgn bwk laju;cry;

  6. #14
    Status
    Offline
    aRaLe's Avatar
    Gempak Newbie
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    15
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)

    Default

    astagfiruallahul azim...

    untuk riders semua, semoga lebih berhati hati

  7. #15
    Status
    Offline
    zacky89's Avatar
    King Of Gempak
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    .:TerEnggaNu:.
    Age
    24
    Posts
    4,759
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)

    Default

    ganas siot..takut aku...:xpecaya:
    ...SESETENGAH POSTING AKU ESPECIALLY
    KAT GAMBAR LAWAK CREDIT TO PEMILIK ASAL...


  8. #16
    Status
    Offline
    virtual_surfer's Avatar
    Gempak SuperStar
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    519
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)

    Default

    ya-Allah.. kesiannya lah... tengok baju tu... macam baru pegi/balik kerja.. rezeki, ajal dan maut di tangan tuhan... kita hanya mampu berikhtiar.. berhati-hatilah semua pengguna jalan raya sekalian..

  9. #17
    Status
    Offline
    sawi81's Avatar
    Gempak SuperStar
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    mana tah
    Posts
    544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)

    Default

    ish, mmg ngeri aku tgk.....

  10. #18
    Status
    Offline
    anne's Avatar
    Gempak Senior
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    291
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)

    Default

    huuuu......
    ni x nak nek moto ni....

  11. #19
    Status
    Offline
    ♚Lonely♚'s Avatar
    King Of Gempak
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    In her heart.
    Posts
    14,894
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)

    Default

    huu..gerun2..tringat tragedi aq dlu..;cry;

    Imam Syafie berkata:
    "Aku mampu berhujah dengan 10 orang yang berilmu tetapi aku pasti kalah dengan seorang yang jahil kerana orang yang jahil itu tidak pernah faham landasan ilmu".

  12. #20
    Status
    Offline
    mans2a's Avatar
    Gempak Hardcore
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    Key ElL
    Posts
    1,748
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)

    Default

    nie mesti kes bawak laj sgt nie..x sempat nk mencilok.....kalau x pun sbb gelap malam..x nampak ade lori yg berenti kat depan tu..na'uzubillahiminzalik..

Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

User Tag List

Bookmarks

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •