DAFTAR
Close
Login to Your Account
Page 2 of 3 First 123 Last
Results 11 to 20 of 21
  1. Gempak Super Hardcore Mastermindz's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    3,335
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    #1
    Ini kemalangan yang berlaku pada hujung bulan November 2009 yang lalu di Lebuhraya PLUS sebelum susur Lebuhraya Guhtrie. Amat menyayat hati bila melihat pemandu-pemandu motosikal yang sering terkorban di lorong kecemasan. Selalunya mesti langgar kereta, lori atau apa sahaja kenderaan besar yang berhenti di situ kerana kecemasan dan sebagainya.

    Memang lorong kecemasan tu bukanlah jalan untuk motor sebenarnya, tapi mana lagi penunggang motosikal ni nak lalu kalau bukan lorong kecemasan kalau highway tu takde tersedia lorong untuk motosikal? Takkan nak lalu di lane 1? Semua kereta laju begitu juga dengan lane 2. Di lane 3 selalunya ada kenderaan yang lebih besar seperti bas yang laju dan lori tanker.






    kredit:[blink]ohtidak[/blink]
    VISIT MY BLOG
    UPDATED DAILY
    [www.gilerkentang.com]
    http://www.gempak.org/forum/usersiggy/sigpic67_10.gif

  2. # ADS
    Circuit advertisement
    Join Date
    Always
    Posts
    Many
     

  3. Gempak Senior
    Status
    Offline
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    253
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    #11
    kesian kan... mesti arwah dah nie.... slalu mesti x perasan kete depan stop atau jalan.... slalu sgt motor xsiden macam nie la... sian betull....

  4. Gempak Hardcore takushi's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    Dkt2 ngn jepun
    Age
    4
    Posts
    1,586
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    #12
    ish2...jgn la bwk laju2...berhati2 di jln raye...igt la owg tersyang...

  5. Gempak Senior Squire Ledge's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    230
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    #13
    jgn bwk laju;cry;

  6. Gempak Newbie
    Status
    Offline
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    15
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    #14
    astagfiruallahul azim...

    untuk riders semua, semoga lebih berhati hati

  7. King Of Gempak zacky89's Avatar
    Status
    Online
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    .:TerEnggaNu:.
    Age
    24
    Posts
    4,759
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    #15
    ganas siot..takut aku...:xpecaya:
    ...SESETENGAH POSTING AKU ESPECIALLY
    KAT GAMBAR LAWAK CREDIT TO PEMILIK ASAL...


  8. Gempak SuperStar virtual_surfer's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    519
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    #16
    ya-Allah.. kesiannya lah... tengok baju tu... macam baru pegi/balik kerja.. rezeki, ajal dan maut di tangan tuhan... kita hanya mampu berikhtiar.. berhati-hatilah semua pengguna jalan raya sekalian..

  9. Gempak SuperStar sawi81's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    mana tah
    Posts
    544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    #17
    ish, mmg ngeri aku tgk.....

  10. Gempak Senior anne's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    291
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    #18
    huuuu......
    ni x nak nek moto ni....

  11. King Of Gempak ♚Lonely♚'s Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    In her heart.
    Posts
    14,895
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    #19
    huu..gerun2..tringat tragedi aq dlu..;cry;

    Imam Syafie berkata:
    "Aku mampu berhujah dengan 10 orang yang berilmu tetapi aku pasti kalah dengan seorang yang jahil kerana orang yang jahil itu tidak pernah faham landasan ilmu".

  12. Gempak Hardcore mans2a's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    Key ElL
    Posts
    1,748
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    #20
    nie mesti kes bawak laj sgt nie..x sempat nk mencilok.....kalau x pun sbb gelap malam..x nampak ade lori yg berenti kat depan tu..na'uzubillahiminzalik..

Page 2 of 3 First 123 Last

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

User Tag List