DAFTAR
Close
Login to Your Account
Page 1 of 2 12 Last
Results 1 to 10 of 18
  1. Gempak Newbie
    Status
    Offline
    Join Date
    Mar 2013
    Posts
    7
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)

  2. # ADS
    Circuit advertisement
    Join Date
    Always
    Posts
    Many
     

  3. Gempak Hardcore pzul's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    marikh
    Posts
    1,869
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    #2
    jauh manakah jarak perjalanan?
    klu tayar.. ikut je tayar mne pun..
    tp aku prefer maxxis.. mahal tp berbaloi
    tayar lain gue tak tau.. jarang pakai
    rantai dgn spoket.. aku pakai SSS je
    Alhamdullillah tak putus lagi stakat ni.. tp kne jaga slalu lah
    klu moto 4 lejang ni.. minyak enjin kne power
    aku dgr motul elok.. mnyak brek kasi cek sume
    slepas tu berdoa.. klu plug aku sentiasa spare 1
    klu ko pakai tubeless.. ko beli lah alat tampung tayar tubeless
    tp perlukan kemahiran disini
    Last edited by pzul; 15-03-2013 at 03:36 PM.

  4. King Of Gempak Vios's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Dec 2012
    Location
    Show room toyota
    Posts
    5,493
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    57 Post(s)
    #3
    33-14 pn da ok der...
    Tayar dunlop TT900 size 80/80
    plug x sure la.NGK ok kot..ade org ckp yg 2 or 4 kepale tu ok.tp takot api x support klu pakai CDI ori


  5. King Of Gempak SchzPutra's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    "What U Give U Get Back"
    Posts
    19,536
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    24 Post(s)
    #4
    Eh kalau LC135 mcm mana pula.......

    http://3.bp.blogspot.com/-Issgg51LEpc/UPDeXfqpiRI/AAAAAAAABr0/gitAf6kEkIk/s320/thanks.gif

  6. Gempak Newbie
    Status
    Offline
    Join Date
    Mar 2013
    Posts
    7
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    #5
    jarak nye dari penang nak ke selangor. alat tampung tubeless tu macam ne??

  7. Gempak Newbie
    Status
    Offline
    Join Date
    Mar 2013
    Posts
    7
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    #6
    33-14 tak kecik sgt ke?
    ade membe cakap kalau jalan jauh biar spoket besar
    yg plug tu plak mmg ngam ke ngan wave110r CDI asal. tak tukar ape
    mmg sesuai ke?

  8. Gempak SuperStar MyvI Se's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Jan 2013
    Location
    sebelah kedai spare part basikal
    Posts
    926
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    #7
    Quote @khalidzubir View Post
    33-14 tak kecik sgt ke?
    ade membe cakap kalau jalan jauh biar spoket besar
    yg plug tu plak mmg ngam ke ngan wave110r CDI asal. tak tukar ape
    mmg sesuai ke?
    33-14...ade pikap ngn lajak idup..bole la tuk jln higway..
    klu nk pakai plak tuh biasenye kne lebih kn minyk..
    pakai standrt jee...cume klu pakai tiub,standby spanar ngn pum jee...
    ngn stdby lampu picit...hehehe..

  9. Gempak Senior pandacute's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    113
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    #8
    aku pun pakai wave 110 rs..plan nk jalan jauh jugak Lumut-KB,Lumut -KL..mcm mana nk guna cecacing tu..?..mana elok guna cecacing atau tyre sealant..?

  10. EmO
    King Of Gempak EmO's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    (¬_¬)/¯ Rahsia
    Age
    14
    Posts
    14,599
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    #9
    Quote @Syahz View Post
    Eh kalau LC135 mcm mana pula.......
    pergi bukak topik lain la..


    motor nak jalan jauh biar je standard..
    servis dulu..
    minyak hitam pakai mana2 pon takpe..pastikan original..bukan tiruan..
    nak elok amik no belakang besar sikit..20w-50 ke..
    rasa berat sikit tapi jalan jauh elok sebab minyak tak senang meruap..
    pasal spoket tu kalau jalan berbukit sesuai la pakai spoket besar..
    tapi kalau selalu pulas abis nanti sakit telinga motor mintak gear lagi..




    Quote @pandacute View Post
    aku pun pakai wave 110 rs..plan nk jalan jauh jugak Lumut-KB,Lumut -KL..mcm mana nk guna cecacing tu..?..mana elok guna cecacing atau tyre sealant..?
    elok pakai sealant je..tapi pakai yang elok sikit..Masada pon ok..
    kalau guna cacing mana nak cari pam angin tengah2 highway?
    lain kalau pakai air compressor [kena buat 12v punye soket] atau bawak pam angin sendiri..
    camna nak guna cacing?
    tengok sini..




    >Anime Yang Sedang Ditonton<
    WARNING
    Aku Bukan Otai/Pro/Master, Yang Hebat Sangat Tu Kentut Busuk Jugak
    Aku Tak Kacau Korang, Tak Payah Kacau Aku
    Takde Sape Sakit Hati, Semua Happy


  11. Gempak Newbie
    Status
    Offline
    Join Date
    Mar 2013
    Posts
    7
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    #10
    20w-50 tu ape ye? maaf sebab mmg bute sgt bab moto nih

Page 1 of 2 12 Last

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

User Tag List