DAFTAR
Close
Login to Your Account
Page 1 of 14 123 11 ... Last
Results 1 to 10 of 134
  1. Gempak Hardcore Iskandar's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    2,002
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    #1
    60 ribu warga Sabah masuk mengundi di Selangor dan Johor


    Maklumat bocor dan dibocorkan oleh sumber dalaman MAS mengatakan suatu rancangan jahat dari UMNO BN sedang dilakukan untuk merampas Selangor dan mengekalkan Johor dari kalah.




    316,000 pertambahan pengundi dimana mereka?



    Pengerusi Jawatankuasa Tetap Kesihatan, Pekerja Ladang, Kemiskinan dan Kerajaan Prihatin, Dr Xavier Jayakumar berkata , trend pertambahan pengundi baru di Selangor ini menyamai apa yang berlaku di Terengganu apabila pentadbiran PAS ketika itu tumbang pada pilihanraya umum 2004 lepas.

    "Jawapan pertambahan pengundi ini dijawab oleh Menteri yang bertanggungjawab semasa sidang sesi Parlimen baru-baru ini, persoalan kita ialah bagaimana pertambahan pengundi baru di Selangor boleh berlaku secara drastik, kata Dr Xavier dalam sidang media yang turut dihadiri oleh Adun-Adun Pakatan Rakyat Selangor di Dewan Annex Bangunan Sultan Abdul Aziz Shah di sini.

    "Pakatan Rakyat merasa curiga dengan cara pendaftaran pengundi ini dilakukan, saya diberitahu ada 300 buah rumah yang setiap rumah mempunyai 100 pengundi untuk setiap rumah tersebut.

    Jika Menteri Besar Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim boleh dipindahkan tempat mengundi tanpa pengetahuan beliau, boleh bayangkan bagaimana dengan orang ramai yang dipindahkan nama tanpa pengetahuan, kata beliau.

    Dr Xavier turut mendedahkan kewujudan Kad Pengenalan Hijau yang mempunyai tarikh luput yang pernah digunakan semasa pilihanraya di Sarawak.
    _______________________________________

    Sejumlah 60 ribu warga sabah akan diangkut mengunakan pesawat sewa khas yang ditaja oleh Mr XXXX bagi memastikan Kerajaan UMNO BN kekal memerintah dengan cara pengundian TIPU !!!

    Maklumat terkini: Ni bukan normal flight tapi chartered atau sewa khas punya. AWAS !! 60 ribu tiket percuma ke semenanjung!!

    Pada : 1/5/13
    hingga : 4/5/13


    Sila buat sesuatu.... mencegah kemasukan lebih baik dari membiarkan penipuan undi berlaku.





    Maksud mudah faham.. sila tunggu kedatangan mereka di KLIA dan soal tujuan kedatangan mereka.. Soal siasat ringkas sudah boleh mengenal pasti mereka pengundi HANTU. Ini lebih baik dari duduk menapis mereka yang sedang beratur untuk mengundi!!!

    Mohon pimpinan.. hantar petugas untuk :

    Memerhati BAS BAS yang mengangkut mereka..

    Escort mereka,ekori mereka.

    1 : SEBARKAN pekara ini kepada pemandu taksi di lapangan terbang .buat satu akses maklumat mudah untuk pemandu pemandu teksi salur maklumat ke meja JKK yang bertugas memantau.

    2 : Adakan halangan untuk bas yang membawa orang disyaki . siasat nama nama di teminal.minta tolong sama ponyokong PAKATAN mohon jadi mata dan eskot bas bas yang akan mengankut mereka ko lokasi2 tertentu.Orang semenanjung yang balik mengundi sudah tentu pulang ke kampung untuk mengundi kan? So hantu2 yang diarah mengundi ini akan naik bas.. bas akan hantar ke resort2/ hotel dan lain2.. Minta sebarkan maklumat awal untuk kita cegah pengundi ini dari mengundi!!
    Last edited by Iskandar; 01-05-2013 at 03:33 AM.

  2. # ADS
    Circuit advertisement
    Join Date
    Always
    Posts
    Many
     

  3. Gempak Hardcore Iskandar's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    2,002
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    #2
    Program Terbang FREE Sabah - KL untuk tujuan mengundi?


    Mereka menaiki pesawat PERCUMA Dari Sabah ke Kuala Lumpur, pengumuman TIKET percuma ini di rasmikan oleh NAJIB bin Razak baru baru ini dengan kerjasama Air Asia !!!


    (rujuk di sini)

    KOTA KINABALU: Program seperti Program AirAsia Integrasi 1Malaysia adalah kunci kepada integrasi nasional di kalangan masyarakat berbilang kaum di negara ini, kata Pertubuhan United Sabah Bajau presiden Datuk Seri Salleh Said KERUAK.

    Beliau mengalu-alukan program yang dilancarkan oleh Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak semalam, yang termasuk tawaran satu penerbangan bulan percuma antara Semenanjung Malaysia, Sabah dan Sarawak, pada tarikh yang belum ditentukan.

    "Ini adalah berita baik untuk membawa Sabah, Sarawak dan Semenanjung Malaysia masyarakat lebih dekat," katanya kepada Bernama ketika dihubungi di sini, semalam.

    Sementara itu, Kebajikan Kadazandusun Murut dan Persatuan Pendidikan penaung Datuk Latif Kandok berkata beliau yakin program itu akan mempunyai impak yang positif kepada komuniti Kadazandusun Murut di Sabah, terutamanya mereka di kawasan luar bandar yang tidak pernah melawat Semenanjung.

    "Program ini dicadangkan untuk tahun ini, lebih cepat ia dilaksanakan lebih baik kerana saya melihat pendekatan Perdana Menteri adalah selaras dengan konsep inspiras 1Malaysia beliau," katanya.

    Latif juga berharap mereka yang mengambil bahagian dalam program ini akan disediakan dengan lawatan berpandu percuma dalam usaha untuk mencapai matlamat mendapat tahu tarikan pelancong di Semenanjung Malaysia. - Bernama
    ___________________________________

    pada tarikh yang belum ditentukan.?? (nampak x permainan UMNO BN)

    Penipuan inilah yang rakyat marah dan bangkit berdemo di jalanraya!!!
    Last edited by Iskandar; 01-05-2013 at 03:13 AM.

  4. Gempak Hardcore pzul's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    marikh
    Posts
    1,869
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    #3
    entah lar.. umno ni kepimpinan dia dah teruk sgt
    aku tak benci umno tp sifat ketua2 diorang ni buat aku rasa
    nak doa suh mati cepat dari dpt cahaya

  5. Gempak Hardcore Iskandar's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    2,002
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    #4
    5 unit pesawat untuk angkut Sabahan mengundi sedang siap sedia di Subang Airport!!!




    Bermula pada 25 haribulan 4 sehinga 4 haribulan, sebanyak 5 buah pesawat akan mengangkut pengundi hantu hasil projek IC Sabah untuk mengundi di Selangor bagi tujuan merampas Selangor.

    Percayalah, jika anda bertanya pihak berkenaan, mereka akan jawab bahasa standart "itu orang semenanjung kerja di Sabah yang akan balik mengundi nanti".

    Cuba fikir, mereka muka pendatang asing, bercakap melayu tungang langang tiba2 di sponsor terbang FREE untuk mengundi dan jika ditanya, kamu tinggal di mana.. pasti tiada yang boleh jawab!!

    Mereka semua ni akan mendarat di Subang airport, & bas bas akan menanti mereka ni, kemudian diletakkan ke hotel2 atau chalet2 sebelum dikerah turun mengundi ke parlimen2 dan dun2 yang ditarget untuk menang.

    Namun begitu, perkhabaran yang lain menunjukkan Johor Bharu juga bakal tumbang atas sebab penolakan rakyat terhadap UMNO BN. Maka kerjasama Air Asia dipanggil bagi mengangkut pengundi dari Sabah ke Johor pula.

    Inilah skrip yang sedang dirancang oleh parti UMNO yang dominan dalam BN dan sangat takut jika kalah dalam PRU 13 nanti.

    Pening jugak UMNO nak pikir. dahlah Sabah pon PANAS.. dok angkut2 pengundi, silap2 Sabah hilang. Begitulah dilema mereka siap bertekak pasal agihan nih. Mana nak cover Sabah.. mana nak rampas selangor.. mana nak pertahankan Johor?

    Pesawat khas ini telah disewa khas oleh Mr XXXXX dan semua pembayaran ditaja oleh beliau.

    Antara sebab beliau merelakan buat tajaan ini kerana, jika BN kalah, maka bisnesnya pasti terkubur. Semua skandal pasti dibongkar. Jadi untuk menyelamatkan diri dan pemimpin UMNO BN dari kalah, maka mereka kini saling bantu membantu membuat kerja kotor mengkhianati rakyat.

    Berikut adalah sedikit jadual penerbangan yang BOCOR untuk tatapan. Tak boleh bocorkan semua, nanti anti klimax :






    Ini semua kerja JAHAT UMNO BN. Sama sama kita jaga negara dari diperintah penyamun UMNO BN. Biar RAKYAT Malaysia yang memilih pemerintah, bukan mereka yang diupah dan mengundi UMNO BN bagi memenangkan BN dengan cara TIPU !!!
    Last edited by Iskandar; 01-05-2013 at 03:08 AM.

  6. Gempak Hardcore Iskandar's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    2,002
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    #5
    Jadual penerbangan bagi mengangkut pegundi hantu dari Kota Kinabalu ke Selangor


    Berikut ialah jadual penerbangan pesawat MAS dari Kota Kinabalu ke Kuala Lumpur iaitu di KLIA.

    Disamping flight Sewa Khas sebanyak 5 unit diterbangkan KHAS dari Sabah ke Subang, Flight biasa juga semakin kerap

    Perkara ini bukan boleh ambil mudah. Sila pastikan mereka yang turun ini bukan pengundi hantu. Tunggu mereka di pintu keluar Air Port dan perhatikan pergerakan mereka.Menaiki bas ke sesuatu tempat dan akan mengundi di kawasan yang didaftarkan oleh si PENIPU SPR.




    Last edited by Iskandar; 01-05-2013 at 05:43 AM.

  7. Gempak Hardcore Iskandar's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    2,002
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    #6
    Pengundi asing tiba di KLIA berselindung sebagai pekerja kilang?




    Tu dia.. dah sampai dah.. siapa boleh jelaskan bangla-bangla ni ramai ni datang untuk apa? Apakah berbaju hijau seolah olah uniform kerja kilang ni hanya untuk "mengaburi" mata orang ramai?

    Adakah jaminan mereka ni bukan pengundi hantu?

    Musim mengangkut pengundi hantu dah tiba!!!

    Dari Sabah turun KLIA.. bas2 disediakan..

    Lokasi lokasi tu tersorok ke dalam.

    Ade pengawal jaga dekat jln besar arah bas2 tu masuk ke kawasan park.

    Pastu berderet2 bas masuk dlm, plate sume W.

    Bila masuk pusing ke kwsn park tu, ade lebey kurg 12 biji bas. Bas persiaran.

    Sebelum ni tak ada pun bas2 ni parking kat sana..

    Mencurigakan.. kemungkinan ini bas2 yang akan tunggu penumpang pengundi hantu.

    Mohon sesiapa yang dekat sana tolong check!

    Lokasi die, tapak pasar malam pekan salak lama, antara pekan yg dekat dgn KLIA.

    Tak Nak BN....#TumbangBN #No2BN
    PRU 13 nanti ☒ PAS ☒ PKR ☒ DAP

    Jom.. Lihat gambar:




    INI SEWA KHAS.. TAK PASTI SIAPA YG SEWA & SPONSOR ATAU CHERITY SERVIS DARI MSIA AIRLINES.

    NORMAL FLT SCEDULE SEPERTI DIBAWAH:

    DEPARTURE KUL
    MH 2604 BKI 0730
    MH 2612 BKI 0825
    MH 2608 BKI 0900
    MH 2610 BKI 0920
    MH 2618 BKI 1145
    MH 2614 BKI 1255
    MH 2616 BKI 1415
    MH 2640 BKI 1530
    MH 2622 BKI 1720
    MH 2662 BKI 1810
    MH 2606 BKI 1900
    MH 2628 BKI 2005
    MH 2626 BKI 2210

    TOTAL 13FLT


    DEPARTURE BKI
    MH 2637 BKI 0830
    MH 2603 BKI 0945
    MH 2619 BKI 1035
    MH 2613 BKI 1220
    MH 2605 BKI 1310
    MH 2641 BKI 1410
    MH 2621 BKI 1510
    MH 2611 BKI 1540
    MH 2607 BKI 1605
    MH 2609 BKI 1940
    MH 2617 BKI 2005
    MH 2631 BKI 2115
    MH 2623 BKI 2300

    TOTAL 13FLT


    UNTUK PGETAHUAN FLT NI TIKET TIDAK DIJUAL SPERTI FLT BIASA. BOLEH TENGK MACAM KAT ATTCHMNT YANG KAT ATAS TU.


    DIA ADA TULIS CHTR FLT/NO BKGS PERMITTED . TU MAKNENYE KAPAL NI DI CHARTER/SEWA .


    SO SIAPAKAH SPONSOR?
    Last edited by Iskandar; 01-05-2013 at 03:43 AM.

  8. Gempak Hardcore Iskandar's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    2,002
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    #7
    Permimpin tertinggi PR mesti sebulat suara mendesak kerajaan sementara BN menghentikan semua urusan kemasukan pekerja asing terutama pergerakan dari SABAH.

    Ini bagi mengelakkan kemasukan pendatang yang berlindung atas alasan masuk kerja!!!

    Tiba2 nak pilihanraya sibuk nak masuk berpuluh-puluh ribu orang ni apa kes?

  9. Gempak Hardcore Iskandar's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    2,002
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    #8
    Dalam suatu lagi laporan dan analisis ke atas Daftar Pengundi yang akan dikeluarkan, terdapat beberapa penemuan yang menggemparkan.


    28,593 pengundi berdaftar adalah orang Indonesia, Filipina, Pakistan dan Bangladesh – mereka yang
    dari negara-negara yang membekalkan kebanyakan dari pekerja asing di Malaysia.

    Sabah sahaja mempunyai 15,907 pengundi berdaftar kebanyakannya dari Filipina dan Indonesia. Selangor adalah kedua terbesar dengan 4,324 pengundi asing.



    Last edited by Iskandar; 01-05-2013 at 04:04 AM.

  10. Gempak Hardcore Iskandar's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    2,002
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    #9

  11. Gempak Hardcore Iskandar's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    2,002
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    #10
    Last edited by Iskandar; 01-05-2013 at 04:56 AM.

Page 1 of 14 123 11 ... Last

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

User Tag List