Close
Login to Your Account


Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 15
  1. #1

  2. # ADS
    Circuit advertisement
    Join Date
    Always
    Posts
    Many
     

  3. #2
    Status
    Offline
    syafiq88's Avatar
    Gempak SuperStar
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Shah Alam
    Age
    25
    Posts
    774
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)

    Default

    Lama aku tak edit gambar..Saksikan hasil program tranformsi kerajaan..


  4. #3
    Status
    Offline
    Amir2985's Avatar
    Gempak Hardcore
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    Kyoto..Meiji Era
    Posts
    1,135
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)

    Default

    kah kah kah para pahlawan BN dr bangladesh..BN pakai pemain import la PRU13 kali nih..pemain import dr BANGLADESH...lepas ni byk la kelab bola sepak negara amik pemain import dr bangladesh..memang hebat mereka ni..sampai kan menang besar BN PRU kali ni h uhuhuhuhu

  5. #4
    Status
    Offline
    kyrull82's Avatar
    Gempak Hardcore
    Join Date
    Oct 2010
    Posts
    1,002
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)

    Default

    kalau betul pun BN guna bangla...kenapa ada lagi DAP/PAS/PKR yang menang? siap mejoriti bentuk kerajaan negeri, di peringkat pusat pun cume mejoriti mudah....

  6. #5
    Status
    Offline
    aidilshahz's Avatar
    Gempak Lover
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    315
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)

    Default

    Quote @kyrull82 View Post
    kalau betul pun BN guna bangla...kenapa ada lagi DAP/PAS/PKR yang menang? siap mejoriti bentuk kerajaan negeri, di peringkat pusat pun cume mejoriti mudah....
    sebb pemain import ditahan dari bermain..hahahaha.yg aku tengok banyak tahan n betul2 menjaga undi, org cina lak tu..deorg dah ada kesedaran tentang ketelusan mengundi..org melayu?mmmmm..nathlah...siap ada kene sogok2 lagi..

  7. #6
    Status
    Offline
    Iskandar's Avatar
    Gempak Hardcore
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    1,998
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)

    Default

    Quote @kyrull82 View Post
    kalau betul pun BN guna bangla...kenapa ada lagi DAP/PAS/PKR yang menang? siap mejoriti bentuk kerajaan negeri, di peringkat pusat pun cume mejoriti mudah....
    Taktik Kotor UMNO BN Edisi PRU-13: Import 60 Ribu Pengundi Ke Semenanjung

  8. #7
    Status
    Offline
    Iskandar's Avatar
    Gempak Hardcore
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    1,998
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)

    Default

    Khas untuk Puteri UMNO BN, berkenan dengan jejaka Bangla yang baru jadi warganegara?




    Usah risau.. titipkan kad ini kepada mereka dan usah risau.. googles translet aja ayat2 cinta untuk mereka.. selamat bertemu jodoh..

    muah muah!!

  9. #8
    Status
    Offline
    Iskandar's Avatar
    Gempak Hardcore
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    1,998
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)

    Default

    Quote @syafiq88 View Post
    Lama aku tak edit gambar..Saksikan hasil program tranformsi kerajaan..

    Mohon supaya Najib melantik seorang warga Bangladesh sebagai Menteri Kabinet..

    Ini penting untuk menjaga Hal Ehwal Bangla di Malaysia.

    Hidup UMNO !!

    Hidup BN !!

    Hidup Bangla !!

    1 Malaysia !!

  10. #9
    Status
    Offline
    azstrange's Avatar
    Gempak Hardcore
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Malaysia
    Posts
    1,380
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    32 Post(s)

    Default

    Quote @kyrull82 View Post
    kalau betul pun BN guna bangla...kenapa ada lagi DAP/PAS/PKR yang menang? siap mejoriti bentuk kerajaan negeri, di peringkat pusat pun cume mejoriti mudah....
    ko tggu,nant aku bg fakta kasi terbeliak sikit mata melayu ko 2..

    An Epic Rises Of Spammer

  11. #10
    Status
    Offline
    Muhdfie3's Avatar
    Gempak Hardcore
    Join Date
    Sep 2011
    Location
    Penang
    Age
    21
    Posts
    1,409
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)

    Default

    hurmm pertambahan penduduk yg luar biasa

Page 1 of 2 12 LastLast

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

User Tag List

Bookmarks

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •