DAFTAR
Close
Login to Your Account
Page 1 of 2 12 Last
Results 1 to 10 of 15

  1. # ADS
    Circuit advertisement
    Join Date
    Always
    Posts
    Many
     

  2. Gempak SuperStar syafiq88's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Shah Alam
    Age
    26
    Posts
    774
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    #2
    Lama aku tak edit gambar..Saksikan hasil program tranformsi kerajaan..


  3. Gempak Hardcore Amir2985's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    Kyoto..Meiji Era
    Posts
    1,164
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    #3
    kah kah kah para pahlawan BN dr bangladesh..BN pakai pemain import la PRU13 kali nih..pemain import dr BANGLADESH...lepas ni byk la kelab bola sepak negara amik pemain import dr bangladesh..memang hebat mereka ni..sampai kan menang besar BN PRU kali ni h uhuhuhuhu

  4. Gempak Hardcore kyrull82's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Oct 2010
    Posts
    1,003
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    #4
    kalau betul pun BN guna bangla...kenapa ada lagi DAP/PAS/PKR yang menang? siap mejoriti bentuk kerajaan negeri, di peringkat pusat pun cume mejoriti mudah....

  5. Gempak Lover aidilshahz's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    319
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    #5
    Quote @kyrull82 View Post
    kalau betul pun BN guna bangla...kenapa ada lagi DAP/PAS/PKR yang menang? siap mejoriti bentuk kerajaan negeri, di peringkat pusat pun cume mejoriti mudah....
    sebb pemain import ditahan dari bermain..hahahaha.yg aku tengok banyak tahan n betul2 menjaga undi, org cina lak tu..deorg dah ada kesedaran tentang ketelusan mengundi..org melayu?mmmmm..nathlah...siap ada kene sogok2 lagi..

  6. Gempak Hardcore Iskandar's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    2,002
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    #6
    Quote @kyrull82 View Post
    kalau betul pun BN guna bangla...kenapa ada lagi DAP/PAS/PKR yang menang? siap mejoriti bentuk kerajaan negeri, di peringkat pusat pun cume mejoriti mudah....
    Taktik Kotor UMNO BN Edisi PRU-13: Import 60 Ribu Pengundi Ke Semenanjung

  7. Gempak Hardcore Iskandar's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    2,002
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    #7
    Khas untuk Puteri UMNO BN, berkenan dengan jejaka Bangla yang baru jadi warganegara?




    Usah risau.. titipkan kad ini kepada mereka dan usah risau.. googles translet aja ayat2 cinta untuk mereka.. selamat bertemu jodoh..

    muah muah!!

  8. Gempak Hardcore Iskandar's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    2,002
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    #8
    Quote @syafiq88 View Post
    Lama aku tak edit gambar..Saksikan hasil program tranformsi kerajaan..

    Mohon supaya Najib melantik seorang warga Bangladesh sebagai Menteri Kabinet..

    Ini penting untuk menjaga Hal Ehwal Bangla di Malaysia.

    Hidup UMNO !!

    Hidup BN !!

    Hidup Bangla !!

    1 Malaysia !!

  9. Gempak Hardcore azstrange's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Malaysia
    Posts
    1,380
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    32 Post(s)
    #9
    Quote @kyrull82 View Post
    kalau betul pun BN guna bangla...kenapa ada lagi DAP/PAS/PKR yang menang? siap mejoriti bentuk kerajaan negeri, di peringkat pusat pun cume mejoriti mudah....
    ko tggu,nant aku bg fakta kasi terbeliak sikit mata melayu ko 2..

    An Epic Rises Of Spammer

  10. Gempak Hardcore Muhdfie3's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Sep 2011
    Location
    Penang
    Age
    21
    Posts
    1,409
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    #10
    hurmm pertambahan penduduk yg luar biasa

Page 1 of 2 12 Last

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

User Tag List