DAFTAR
Close
Login to Your Account
Page 1 of 2 12 Last
Results 1 to 10 of 14
  1. Gempak SuperStar sniperz11's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    557
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    #1


    Istvan Puskas seorang peminat motorsikal dari Hungary telah membina sebuah motorsikal unik yang diperbuat daripada kayu "Black Locust". Dia mengambil masa kira-kira dua tahun untuk membina motorsikal tersebut dan dia memilih kayu "Black Locust" kerana sifatnya yang tahan terhadap cuaca.

    Bukan sahaja kayu digunakan dalam penghasilan motorsikal tersebut tetapi tanduk lembu digunakan sebagai ekzos dan handle manakala tanduk rusa digunakan sebagai dekorasi pada motorsikal tersebut. Enjin Fiat telah diletakkan pada motorskal tersebut untuk menggerakkannya.

    P/s: Kreatif kot buat moto sendiri, he3...












    Dijemput ke blog...


    www.budakbotak.com

  2. # ADS
    Circuit advertisement
    Join Date
    Always
    Posts
    Many
     

  3. King Of Gempak Hanx's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Pasir Mas,Kelantan
    Posts
    8,442
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    #2
    tak pnas ke kayu tu kena enjin tu?


    Sejarah tetap sejarah itu membuat negara kita menjadi kuat kalau kita memahami sejarah bukan mendengar dijadikan nafsu dendam.

  4. King Of Gempak luq_haqem's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    May 2010
    Posts
    16,860
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    #3
    Quote @Hanx View Post
    tak pnas ke kayu tu kena enjin tu?
    aku pon tertnya bnda yg smaa... nt ley terbako ow...
    Ok Ok Ok saya tahu saya lelaki yang kacak, Terima Kasih sebab bukak signature nih

  5. Gempak Lover sedut-mana's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Oct 2010
    Posts
    454
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    #4
    dedah kat ujan..panass... dua tiga hari lagi reput,...

  6. Gempak SuperStar Sam Fisher's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Feb 2012
    Location
    Na na na na.. Dungun Kite
    Posts
    875
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    #5
    pergh.. handle tanduk kerbau tu... kalo minyak abis tgh jln,, terverak dulu nak tolak
    "When it's light, you can't see into a place that's dark.
    But when it's dark, you can see what's around you much better"

  7. King Of Gempak Hanx's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Pasir Mas,Kelantan
    Posts
    8,442
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    #6
    msalah anai2 tu pn satu hal....


    Sejarah tetap sejarah itu membuat negara kita menjadi kuat kalau kita memahami sejarah bukan mendengar dijadikan nafsu dendam.

  8. King Of Gempak
    Status
    Offline
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    "What U Give U Get Back"
    Posts
    19,536
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    24 Post(s)
    #7
    kayu cenggal tu

    http://3.bp.blogspot.com/-Issgg51LEpc/UPDeXfqpiRI/AAAAAAAABr0/gitAf6kEkIk/s320/thanks.gif

  9. King Of Gempak Hanx's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Pasir Mas,Kelantan
    Posts
    8,442
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    #8
    Quote @Joe View Post
    kayu cenggal tu
    lain kali pkai la kayu jati,bley elak dari kena gigit nyamuk skali...nyamuk xsuka tempat byk kayu jati...


    Sejarah tetap sejarah itu membuat negara kita menjadi kuat kalau kita memahami sejarah bukan mendengar dijadikan nafsu dendam.

  10. Gempak Hardcore Wayne Mcfred's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Jul 2010
    Location
    Constantinople
    Posts
    1,157
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    #9
    klau hilang ni, sja je..
    dh la nk wat 2thun plak tu..
    Nak puasa tengok anak BULAN, nak raya pun tngok anak bulan,, Nak beranak tggu sembilan BULAN, Nak gaji tggu cukup BULAN, Nak selamatkan negara pangkah???...


  11. King Of Gempak Anak Pakman's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    Kepala Batas, Pulau Pinang
    Posts
    10,309
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    #10
    mcm x selamat je..

Page 1 of 2 12 Last

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

User Tag List

Tags for this Thread