Close
Login to Your Account


Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 14
  1. #1
    Status
    Offline
    sniperz11's Avatar
    Gempak SuperStar
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    557
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)

    Default Istvan Puskas Bina Motorsikal Daripada Kayu... (",)



    Istvan Puskas seorang peminat motorsikal dari Hungary telah membina sebuah motorsikal unik yang diperbuat daripada kayu "Black Locust". Dia mengambil masa kira-kira dua tahun untuk membina motorsikal tersebut dan dia memilih kayu "Black Locust" kerana sifatnya yang tahan terhadap cuaca.

    Bukan sahaja kayu digunakan dalam penghasilan motorsikal tersebut tetapi tanduk lembu digunakan sebagai ekzos dan handle manakala tanduk rusa digunakan sebagai dekorasi pada motorsikal tersebut. Enjin Fiat telah diletakkan pada motorskal tersebut untuk menggerakkannya.

    P/s: Kreatif kot buat moto sendiri, he3...















    Dijemput ke blog...


    www.budakbotak.com

  2. # ADS
    Circuit advertisement
    Join Date
    Always
    Posts
    Many
     

  3. #2
    Status
    Offline
    Hanx's Avatar
    King Of Gempak
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Pasir Mas,Kelantan
    Posts
    8,439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)

    Default

    tak pnas ke kayu tu kena enjin tu?


    Sejarah tetap sejarah itu membuat negara kita menjadi kuat kalau kita memahami sejarah bukan mendengar dijadikan nafsu dendam.

  4. #3
    Status
    Offline
    luq_haqem's Avatar
    King Of Gempak
    Join Date
    May 2010
    Posts
    16,355
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)

    Default

    Quote @Hanx View Post
    tak pnas ke kayu tu kena enjin tu?
    aku pon tertnya bnda yg smaa... nt ley terbako ow...
    Ok Ok Ok saya tahu saya lelaki yang kacak, Terima Kasih sebab bukak signature nih

  5. #4
    Status
    Offline
    sedut-mana's Avatar
    Gempak Lover
    Join Date
    Oct 2010
    Posts
    451
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)

    Default

    dedah kat ujan..panass... dua tiga hari lagi reput,...

  6. #5
    Status
    Offline
    Sam Fisher's Avatar
    Gempak SuperStar
    Join Date
    Feb 2012
    Location
    Na na na na.. Dungun Kite
    Posts
    875
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)

    Default

    pergh.. handle tanduk kerbau tu... kalo minyak abis tgh jln,, terverak dulu nak tolak
    "When it's light, you can't see into a place that's dark.
    But when it's dark, you can see what's around you much better"

  7. #6
    Status
    Offline
    Hanx's Avatar
    King Of Gempak
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Pasir Mas,Kelantan
    Posts
    8,439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)

    Default

    msalah anai2 tu pn satu hal....


    Sejarah tetap sejarah itu membuat negara kita menjadi kuat kalau kita memahami sejarah bukan mendengar dijadikan nafsu dendam.

  8. #7
    Status
    Offline
    SchzPutra's Avatar
    King Of Gempak
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    "What U Give U Get Back"
    Posts
    19,534
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    24 Post(s)

    Default

    kayu cenggal tu

    http://3.bp.blogspot.com/-Issgg51LEpc/UPDeXfqpiRI/AAAAAAAABr0/gitAf6kEkIk/s320/thanks.gif

  9. #8
    Status
    Offline
    Hanx's Avatar
    King Of Gempak
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Pasir Mas,Kelantan
    Posts
    8,439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)

    Default

    Quote @Joe View Post
    kayu cenggal tu
    lain kali pkai la kayu jati,bley elak dari kena gigit nyamuk skali...nyamuk xsuka tempat byk kayu jati...


    Sejarah tetap sejarah itu membuat negara kita menjadi kuat kalau kita memahami sejarah bukan mendengar dijadikan nafsu dendam.

  10. #9
    Status
    Offline
    Wayne Mcfred's Avatar
    Gempak Hardcore
    Join Date
    Jul 2010
    Location
    Constantinople
    Posts
    1,157
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)

    Default

    klau hilang ni, sja je..
    dh la nk wat 2thun plak tu..
    Nak puasa tengok anak BULAN, nak raya pun tngok anak bulan,, Nak beranak tggu sembilan BULAN, Nak gaji tggu cukup BULAN, Nak selamatkan negara pangkah???...


  11. #10
    Status
    Offline
    Anak Pakman's Avatar
    King Of Gempak
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    Kepala Batas, Pulau Pinang
    Posts
    10,309
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)

    Default

    mcm x selamat je..

Page 1 of 2 12 LastLast

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

User Tag List

Tags for this Thread

Bookmarks

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •