DAFTAR
Close
Login to Your Account
Page 1 of 5 123 ... Last
Results 1 to 10 of 47
  1. King Of Gempak D.'s Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    May 2009
    Location
    In Your Face!!
    Age
    20
    Posts
    5,164
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    44 Post(s)
    #1



    Seorang lelaki telah ditahan oleh pengawal keselamatan lapangan terbang selepas pengawal itu menyangkakan suspek membawa ‘senjata’ yang disembunyikan di dalam seluarnya.

    Sedangkan ‘senjata’ yang dimaksudkan merupakan kemaluannya.


    Jonah Falcon, 41, dari New York, ditahan di Lapangan Terbang Antarabangsa San Francisco oleh pegawai keselamatan dari Pentadbiran Keselamatan Pengangkutan Amerika Syarikat.

    Beliau ditahan dan serbuk putih telah disemburkan pada seluarnya untuk memeriksa bahan letupan tersebut selepas bonjolan yang “ketara” dalam seluarnya disangkakan sebagai “senjata biologi”.



    Untuk pengetahuan anda, Jonah Falcon merupakan pemegang rekod mempunyai zakar yang terbesar di dunia.

    Beliau sebelum ini pernah muncul dalam dokumentari HBO tentang saiz alat kelelakiannya yang berukuran 9 inci sebelum tegang dan 13.5 inci panjang semasa menegang.










    Aduh, macam mana tu…....wat pe besar2...nak bawak pun susah


    Last edited by D.; 20-07-2012 at 12:28 AM.
    "Kepala Hotak Kamu"
    "Kepala Bana Kamu"
    "Kepala Hotak Kamu Kemballi"

  2. # ADS
    Circuit advertisement
    Join Date
    Always
    Location
    Advertising world
    Age
    2010
    Posts
    Many
     

  3. King Of Gempak KiuT-MiuT's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    10,838
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    69 Post(s)
    #2
    mesti berat

  4. Gempak Hardcore ReD_ZoNe's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Aug 2010
    Posts
    1,081
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    #3
    Quote @~[ aDiK ]~ View Post
    mesti berat
    berat 66..

  5. Gempak Hardcore Quickie's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    ♥ Penang
    Posts
    1,653
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    #4
    pakai lg suar ketat.. asal x lilit je buat tali pinggang mcm nik futaro. hahaha

  6. Gempak Super Hardcore
    Roti's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Kedai Runcit Berdekatan
    Posts
    2,833
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    #5
    Kuda pun kalah ni

    "~ ♪ Sungguh Enak Dimakan Begitu Saja ~"

  7. Gempak SuperStar whyd87's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    952
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    #6
    giler 13.5 inci..
    kalah kuda ni..hahaha


  8. King Of Gempak ahoyhoi's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    nevada
    Posts
    6,581
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    #7
    siap la bini dia

  9. Gempak Hardcore Panther's Avatar
    Status
    Online
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    Bachok, Qlate
    Posts
    1,940
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    42 Post(s)
    #8
    dah jadi mcm ekor plak

  10. Gempak Senior xtranester's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    dalam mesin basuh Tosiba
    Posts
    241
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    #9
    senjata terbaik dari ladang..

  11. King Of Gempak Anak Pakman's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    Kepala Batas, Pulau Pinang
    Posts
    10,309
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    #10
    negro kalah....

Page 1 of 5 123 ... Last

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

User Tag List