DAFTAR
Close
Login to Your Account
Page 1 of 3 123 Last
Results 1 to 10 of 23

  1. # ADS
    Circuit advertisement
    Join Date
    Always
    Posts
    Many
     

  2. Gempak SuperStar Akmal Buncit's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    SiNgLe VaLLey
    Posts
    629
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    #2
    betol ka bini matyo nie? jgn ckp matyo ada skali dlm video tu maknanya yg dlm video nie bini matyo.. mgkin matyo kebetulan ada kt situ dan tergamam tgk perangai pempuan nie.. yg pempuan tu pnggil b tu mgkin laki or bf dia ada skali dlm kete.. sbb dia halakan kamera tu kt matyo dan ckp lelaki dayus lelaki dayus.. kalo betol la bini matyo kan apa psal nk upload video nie?? keja gila nk aibkan diri sndri.. aku bkn nk defend matyo tp kita jgn la cepat menghukum org lain.. selidik dlu betol2.. kalo bkn bini matyo mcm mna? fitnah tu.. bahaya.. always think positive 1st..
    ~aku adalah aku~

  3. Gempak Lover aidilshahz's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    319
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    #3
    de ckp jantan dayus tu kat sape?pak gad tu ke ke kat mat yo..?aku rase mmg bukan bini mat yo...pk positif k kawan2...mungkin btul pe org atas ckp, mat yo jaln2 ternmpak perstiwa tu n mngkin mat yo nk tolong, tp tergamam tgk pmpuan tu...tu yg senyap je..dala, jgn pk negatif k?

  4. Gempak SuperStar frio's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    May 2011
    Location
    kuala krai
    Posts
    547
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    #4
    aku tgok mka pakguard tu ade iras mb ganu je

  5. King Of Gempak luq_haqem's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    May 2010
    Posts
    16,737
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    #5
    memang bini die.... konfem dengan suara2 nye skali....
    Ok Ok Ok saya tahu saya lelaki yang kacak, Terima Kasih sebab bukak signature nih

  6. King Of Gempak Vios's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Dec 2012
    Location
    Show room toyota
    Posts
    5,496
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    57 Post(s)
    #6
    Tak kira la sape pn...tp tak ptt ckap gitu kalau salah or tak salah skli pun...budi bahasa budaya

  7. Gempak Hardcore Izar87's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Jun 2010
    Age
    26
    Posts
    2,145
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    #7
    mmg kurang ajar. kesian pak cik tuh. dia maki pak cik tuh. klu aku pn membara bg kaki kt muka. pak cik tuh dh wat tugas dia kn. jngn nk belagak la betina.
    <-Jom la msuk sini... jom...->

    Buat duit tanpa keluar modal jom msuk sini ...


  8. King Of Gempak sirvand8ta's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    lupe alamat....
    Posts
    13,499
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    #8
    ala klu bini mat yo pun, mmg realitinya org kaya SEMENTARA mcm tu...baru parking alphard SUAMI jek pun dah berlagak...

  9. Gempak Hardcore fedora's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Jan 2013
    Location
    Petaling Jaya
    Posts
    1,512
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    #9
    mmg bini mat yo...
    Penang | Petaling Jaya | Kuala Lumpur


  10. Gempak Hardcore realmeli's Avatar
    Status
    Offline
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    1,210
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    #10
    x kisahla saperpun...tapi betina ni memang xder sivik

Page 1 of 3 123 Last

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

User Tag List

Tags for this Thread