Close
Login to Your Account


Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 10 of 23
  1. #1

  2. # ADS
    Circuit advertisement
    Join Date
    Always
    Posts
    Many
     

  3. #2
    Status
    Offline
    Akmal Buncit's Avatar
    Gempak SuperStar
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    SiNgLe VaLLey
    Posts
    629
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)

    Default

    betol ka bini matyo nie? jgn ckp matyo ada skali dlm video tu maknanya yg dlm video nie bini matyo.. mgkin matyo kebetulan ada kt situ dan tergamam tgk perangai pempuan nie.. yg pempuan tu pnggil b tu mgkin laki or bf dia ada skali dlm kete.. sbb dia halakan kamera tu kt matyo dan ckp lelaki dayus lelaki dayus.. kalo betol la bini matyo kan apa psal nk upload video nie?? keja gila nk aibkan diri sndri.. aku bkn nk defend matyo tp kita jgn la cepat menghukum org lain.. selidik dlu betol2.. kalo bkn bini matyo mcm mna? fitnah tu.. bahaya.. always think positive 1st..
    ~aku adalah aku~

  4. #3
    Status
    Offline
    aidilshahz's Avatar
    Gempak Lover
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    315
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)

    Default

    de ckp jantan dayus tu kat sape?pak gad tu ke ke kat mat yo..?aku rase mmg bukan bini mat yo...pk positif k kawan2...mungkin btul pe org atas ckp, mat yo jaln2 ternmpak perstiwa tu n mngkin mat yo nk tolong, tp tergamam tgk pmpuan tu...tu yg senyap je..dala, jgn pk negatif k?

  5. #4
    Status
    Offline
    frio's Avatar
    Gempak SuperStar
    Join Date
    May 2011
    Location
    kuala krai
    Posts
    547
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)

    Default

    aku tgok mka pakguard tu ade iras mb ganu je

  6. #5
    Status
    Offline
    luq_haqem's Avatar
    King Of Gempak
    Join Date
    May 2010
    Posts
    16,355
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)

    Default

    memang bini die.... konfem dengan suara2 nye skali....
    Ok Ok Ok saya tahu saya lelaki yang kacak, Terima Kasih sebab bukak signature nih

  7. #6
    Status
    Offline
    Vios's Avatar
    King Of Gempak
    Join Date
    Dec 2012
    Location
    Show room toyota
    Posts
    5,493
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    57 Post(s)

    Default

    Tak kira la sape pn...tp tak ptt ckap gitu kalau salah or tak salah skli pun...budi bahasa budaya

  8. #7
    Status
    Offline
    Izar87's Avatar
    Gempak Hardcore
    Join Date
    Jun 2010
    Age
    26
    Posts
    2,139
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)

    Default

    mmg kurang ajar. kesian pak cik tuh. dia maki pak cik tuh. klu aku pn membara bg kaki kt muka. pak cik tuh dh wat tugas dia kn. jngn nk belagak la betina.
    <-Jom la msuk sini... jom...->

    Buat duit tanpa keluar modal jom msuk sini ...


  9. #8
    Status
    Offline
    sirvand8ta's Avatar
    King Of Gempak
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    lupe alamat....
    Posts
    13,418
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)

    Default

    ala klu bini mat yo pun, mmg realitinya org kaya SEMENTARA mcm tu...baru parking alphard SUAMI jek pun dah berlagak...

  10. #9
    Status
    Offline
    fedora's Avatar
    Gempak Hardcore
    Join Date
    Jan 2013
    Location
    Petaling Jaya
    Posts
    1,357
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)

    Default

    mmg bini mat yo...
    Penang | Petaling Jaya | Kuala Lumpur

  11. #10
    Status
    Offline
    realmeli's Avatar
    Gempak Hardcore
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    1,195
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)

    Default

    x kisahla saperpun...tapi betina ni memang xder sivik

Page 1 of 3 123 LastLast

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

User Tag List

Tags for this Thread

Bookmarks

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •